This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011050%21RIV10-MSM-15510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011050%21RIV10-MSM-15510___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek se zabývá pohybovými aktivitami jako prostředkem pro integraci dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Zdůrazňuje nutnost jejich začlenění do školní tělesné výchovy a potřebu zajištění adekvátní podpory. Snaží se o terminologické vymezení oblasti aplikovaných pohybových aktivit a aplikované tělesné výchovy. Především však nabízí teoretické návody, vhodné pro úpravu činností uplatňovaných v rámci integračního procesu ve školní tělesné výchově. Pro lepší pochopení principů podpory integrace v tělesné výchově uvádíme také detailněji rozpracované stupně podpory, rámcový postup při aplikaci jednotlivých pohybových aktivit a základní principy modifikací pohybových aktivit. Článek se zabývá pohybovými aktivitami jako prostředkem pro integraci dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Zdůrazňuje nutnost jejich začlenění do školní tělesné výchovy a potřebu zajištění adekvátní podpory. Snaží se o terminologické vymezení oblasti aplikovaných pohybových aktivit a aplikované tělesné výchovy. Především však nabízí teoretické návody, vhodné pro úpravu činností uplatňovaných v rámci integračního procesu ve školní tělesné výchově. Pro lepší pochopení principů podpory integrace v tělesné výchově uvádíme také detailněji rozpracované stupně podpory, rámcový postup při aplikaci jednotlivých pohybových aktivit a základní principy modifikací pohybových aktivit. The article focuses on physical activities as means of inclusion for children and student with special educational needs. it emphasizes the importance of inclusion in general physical education and need for an adequate support. The attempt of this article is to terminologically delineate the area of adapted physical activity and adapted physical education. mainly it offers theoretical guidelines for adaptations of activities in general physical education. In order to clarify principles of support for inclusion in physical education we offer levels of support, and basic principles for adaptations in physical activities.
dcterms:title
Modifikace pohybových aktivit pro participaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením v integrované školní tělesné výchově Modifikace pohybových aktivit pro participaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením v integrované školní tělesné výchově Modification of movement activities for participation of children, pupils and students with special educational needs in integrated school physical education
skos:prefLabel
Modifikace pohybových aktivit pro participaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením v integrované školní tělesné výchově Modification of movement activities for participation of children, pupils and students with special educational needs in integrated school physical education Modifikace pohybových aktivit pro participaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením v integrované školní tělesné výchově
skos:notation
RIV/61989592:15510/09:00011050!RIV10-MSM-15510___
n4:aktivita
n8:Z
n4:aktivity
Z(MSM6198959221)
n4:cisloPeriodika
3
n4:dodaniDat
n10:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n7:5562082 n7:8937001
n4:druhVysledku
n17:J
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
327142
n4:idVysledku
RIV/61989592:15510/09:00011050
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
adapted physical activity; adapted physical education; pupil with impairment; pupil with special education needs; inclusion; school physical education; peer tutor
n4:klicoveSlovo
n11:peer%20tutor n11:pupil%20with%20special%20education%20needs n11:inclusion n11:adapted%20physical%20activity n11:pupil%20with%20impairment n11:school%20physical%20education n11:adapted%20physical%20education
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[61A94226ACBD]
n4:nazevZdroje
Speciální pedagogika
n4:obor
n16:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2009
n4:svazekPeriodika
2009
n4:tvurceVysledku
Kudláček, Martin Ješina, Ondřej
n4:zamer
n13:MSM6198959221
s:issn
1211-2720
s:numberOfPages
11
n6:organizacniJednotka
15510