This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F07%3A00005186%21RIV08-MSM-15510___/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F07%3A00005186%21RIV08-MSM-15510___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Jedním z hlavních úkolů vysokých škol učitelského zaměření je připravit své absolventy pro potřeby současné školské praxe s dostatečným a především modernizovaným a aktualizovaným teoretickým základem. Absolventi by měli být seznamování s moderními edukačními metodami, které mohou tvořivě aplikovat v konkrétních edukačních podmínkách. Pro zkvalitnění profesní přípravy učitelů tělesné výchovy na Fakultě tělesné kultury v Olomouci byly vypracovány edukační prostředky, které mohli studenti učitelství tělesné výchovy využívat na pedagogických praxích. Zpětnou vazbou úspěšnosti uplatňování moderních edukačních prostředků adeptů učitelství tělesné výchovy na pedagogických praxích bylo hodnocení jejich tutorů na základních a středních školách, hodnocení žáků a studentů, které vyučovali praktikanti na pedagogických praxích a vlastní hodnocení praktikujících studentů. One of the major tasks of all universities and their study programs educating and training teachers is to prepare the graduates for the real school environment and the needs of the current school practice by providing them with sufficient and updated theoretical background. Graduates should be informed about modern and topical educational trends and teaching methods that they could creatively apply then in real education situation. In order to improve the professional preparation of future teachers of Physical Education, there have been some educational means developed at the Faculty of Physical in Olomouc that the students of Pedagogy of Physical Education could utilize during their teaching practices. The university students were provided with feedback on how they used the modern teaching means which was based on the assessments by their tutors at elementary and secondary schools, evaluations of pupils and students they taught during their teaching practice and on their own assessment of their wo Jedním z hlavních úkolů vysokých škol učitelského zaměření je připravit své absolventy pro potřeby současné školské praxe s dostatečným a především modernizovaným a aktualizovaným teoretickým základem. Absolventi by měli být seznamování s moderními edukačními metodami, které mohou tvořivě aplikovat v konkrétních edukačních podmínkách. Pro zkvalitnění profesní přípravy učitelů tělesné výchovy na Fakultě tělesné kultury v Olomouci byly vypracovány edukační prostředky, které mohli studenti učitelství tělesné výchovy využívat na pedagogických praxích. Zpětnou vazbou úspěšnosti uplatňování moderních edukačních prostředků adeptů učitelství tělesné výchovy na pedagogických praxích bylo hodnocení jejich tutorů na základních a středních školách, hodnocení žáků a studentů, které vyučovali praktikanti na pedagogických praxích a vlastní hodnocení praktikujících studentů.
dcterms:title
Nové trendy na pedagogických praxích studentů učitelství tělesné výchovy FTK UP Olomouc a způsoby jejich hodnocení New trends involved in teaching practice of students of Pedagogy of Physical Education at FTK UP Olomouc and the associated evaluation processes Nové trendy na pedagogických praxích studentů učitelství tělesné výchovy FTK UP Olomouc a způsoby jejich hodnocení
skos:prefLabel
Nové trendy na pedagogických praxích studentů učitelství tělesné výchovy FTK UP Olomouc a způsoby jejich hodnocení Nové trendy na pedagogických praxích studentů učitelství tělesné výchovy FTK UP Olomouc a způsoby jejich hodnocení New trends involved in teaching practice of students of Pedagogy of Physical Education at FTK UP Olomouc and the associated evaluation processes
skos:notation
RIV/61989592:15510/07:00005186!RIV08-MSM-15510___
n3:strany
57-63
n3:aktivita
n9:Z n9:S
n3:aktivity
S, Z(MSM6198959221)
n3:dodaniDat
n12:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n18:6209564 n18:5071852
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
437858
n3:idVysledku
RIV/61989592:15510/07:00005186
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
: teaching practice; physical education; professional preparation of teachers; modern educational methods; students? relation to Physical Education lessons; feedback
n3:klicoveSlovo
n5:physical%20education n5:%3A%20teaching%20practice n5:professional%20preparation%20of%20teachers n5:modern%20educational%20methods n5:feedback n5:students%3F%20relation%20to%20Physical%20Education%20lessons
n3:kontrolniKodProRIV
[B70C30DF626C]
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků mezinárodních seminářů Pedagogické kinantropologie
n3:obor
n14:AK
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2007
n3:tvurceVysledku
Chmelík, František Svozil, Zbyněk
n3:zamer
n20:MSM6198959221
s:numberOfPages
7
n6:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě
n11:isbn
978-80-7368-304-7
n15:organizacniJednotka
15510