This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153511%21RIV15-MSM-15410___/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153511%21RIV15-MSM-15410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
The article focuses on the links and connections between the functioning of the process of knowledge construction, supported by modern information technologies, and the mechanisms of the influence of these technologies on the learning process. This issue shall be examined in connection with the processes and tools which pupils and students use to build their own learning networks, the process of knowledge construction being examined from the perspective of a generic model of the cognitive process. Although the results of the survey research, presented by the submitted paper, cannot be considered as fully significant, it is possible to highlight some facts which could help explain some of the differences in the approach based on a targeted use of tools and techniques within the process of building learning networks by college students. Příspěvek je zaměřen na problematiku hledání souvislostí mezi fungováním procesu konstrukce poznatků, kdy je tento podporován moderními informačními technologiemi, a mezi mechanismy vlivu těchto technologií na proces učení se. Tato problematika je zkoumána v souvislosti s postupy a nástroji, které žáci a studenti využívají pro budování vlastních učebních sítí, kdy je proces konstruování poznatků zkoumán z pohledu generického modelu poznávacího procesu. I když dosažené výsledky realizovaného výzkumného šetření, které příspěvek představuje, není možné považovat za plně signifikantní, je možné u tak poukázat na některé skutečnosti, které by mohly pomoci vysvětlit některé odlišnosti v přístupu cíleného využívání nástrojů a postupů pro budování učebních sítí studentů vysoké školy. Příspěvek je zaměřen na problematiku hledání souvislostí mezi fungováním procesu konstrukce poznatků, kdy je tento podporován moderními informačními technologiemi, a mezi mechanismy vlivu těchto technologií na proces učení se. Tato problematika je zkoumána v souvislosti s postupy a nástroji, které žáci a studenti využívají pro budování vlastních učebních sítí, kdy je proces konstruování poznatků zkoumán z pohledu generického modelu poznávacího procesu. I když dosažené výsledky realizovaného výzkumného šetření, které příspěvek představuje, není možné považovat za plně signifikantní, je možné u tak poukázat na některé skutečnosti, které by mohly pomoci vysvětlit některé odlišnosti v přístupu cíleného využívání nástrojů a postupů pro budování učebních sítí studentů vysoké školy.
dcterms:title
Využití generického modelu poznávacího procesu při explanaci nástrojů a postupů využívaných studenty vysoké školy pro budování vlastních učebních sítí The use of a generic model of the cognitive process within the explanation of tools and techniques used by college students while building their own learning networks Využití generického modelu poznávacího procesu při explanaci nástrojů a postupů využívaných studenty vysoké školy pro budování vlastních učebních sítí
skos:prefLabel
Využití generického modelu poznávacího procesu při explanaci nástrojů a postupů využívaných studenty vysoké školy pro budování vlastních učebních sítí Využití generického modelu poznávacího procesu při explanaci nástrojů a postupů využívaných studenty vysoké školy pro budování vlastních učebních sítí The use of a generic model of the cognitive process within the explanation of tools and techniques used by college students while building their own learning networks
skos:notation
RIV/61989592:15410/14:33153511!RIV15-MSM-15410___
n3:aktivita
n10:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n16:3219364 n16:8624100
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
54985
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/14:33153511
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
generic model; cognitive process; social networks; tools for building learning networks; learning networks; connectivism; information technology; social learning; Constructivism
n3:klicoveSlovo
n5:cognitive%20process n5:social%20learning n5:Constructivism n5:social%20networks n5:connectivism n5:information%20technology n5:learning%20networks n5:generic%20model n5:tools%20for%20building%20learning%20networks
n3:kontrolniKodProRIV
[2E35163ED807]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Sborník z XXII. ročníku konference České asociace pedagogického výzkumu - Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2014
n3:tvurceVysledku
Chráska, Miroslav Klement, Milan
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-09-08+02:00
s:numberOfPages
11
n17:hasPublisher
Agentura Gevak s.r.o.
n12:isbn
978-80-86768-90-8
n20:organizacniJednotka
15410