This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153284%21RIV15-MSM-15410___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153284%21RIV15-MSM-15410___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Termín problém v chování je značně široce pojatý a jsou do něj zahrnuty nejrůznější jevy, některé mohou představovat vývojovou normu, jindy se jedná o projevy sociální nepřizpůsobivosti přechodného charakteru, a nakonec také chování, které porušuje sociální normy. Předpokládá se, že u jistého počtu dětí, které jsou umístěny ve školských zařízeních pro výkon institucionální výchovy, jsou projevy problémového chování, které jsou označeny jako poruchy chování, značně výrazné a byly vyčerpány všechny možnosti preventivně výchovné péče. Příspěvek se především zaměřuje na důvody umístění dětí do zařízení pro výkon institucionální výchovy, vymezuje typy projevů problémového chování, které vedou k umístění dítěte, charakteristiku rodin, ze kterých tyto děti pochází a všímá si role školy, do které dítě s problémy v chování dochází. Cílem je specifikovat jednotlivé typy problémového chování u dětí v těchto zařízeních, což by mohlo vést k potenciálu žádoucích změn v projevech chování. Termín problém v chování je značně široce pojatý a jsou do něj zahrnuty nejrůznější jevy, některé mohou představovat vývojovou normu, jindy se jedná o projevy sociální nepřizpůsobivosti přechodného charakteru, a nakonec také chování, které porušuje sociální normy. Předpokládá se, že u jistého počtu dětí, které jsou umístěny ve školských zařízeních pro výkon institucionální výchovy, jsou projevy problémového chování, které jsou označeny jako poruchy chování, značně výrazné a byly vyčerpány všechny možnosti preventivně výchovné péče. Příspěvek se především zaměřuje na důvody umístění dětí do zařízení pro výkon institucionální výchovy, vymezuje typy projevů problémového chování, které vedou k umístění dítěte, charakteristiku rodin, ze kterých tyto děti pochází a všímá si role školy, do které dítě s problémy v chování dochází. Cílem je specifikovat jednotlivé typy problémového chování u dětí v těchto zařízeních, což by mohlo vést k potenciálu žádoucích změn v projevech chování. The concept of the term 'problematic behaviour' is very broad, covering a wide range of behaviours which in some cases represent the developmental norm, in other cases temporary social maladaptation and still in others behaviours breaking social norms. Some children display behavioural problems, referred to as 'behavioural disorders', of major character. After all possibilities of preventive education care have been exhausted, these children are subsequently placed in special institutional care facilities. This paper focuses primarily on the reasons for the children's placement into these facilities, defines the manifestations of problematic behaviours leading to such institutionalisation and characterizes the families of these children. It also explores the role of schools attended by these children with behavioural problems. Our aim is to specify the different types of problematic behaviour of children in these facilities, which could potentially lead to the desired changes in their behaviour.
dcterms:title
Child with behavioural problems in institucional care Dítě s problémem v chování v institucionální výchově Dítě s problémem v chování v institucionální výchově
skos:prefLabel
Dítě s problémem v chování v institucionální výchově Child with behavioural problems in institucional care Dítě s problémem v chování v institucionální výchově
skos:notation
RIV/61989592:15410/14:33153284!RIV15-MSM-15410___
n3:aktivita
n11:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n18:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n13:6432743 n13:3193675
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
11879
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/14:33153284
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
school achievement; problematic family; institutional care facility; problematic behaviour; Behavioural disorder
n3:klicoveSlovo
n5:institutional%20care%20facility n5:problematic%20family n5:school%20achievement n5:problematic%20behaviour n5:Behavioural%20disorder
n3:kontrolniKodProRIV
[CF07BF86B5FC]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Jinakost ve speciálněpedagogickém kontextu
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2014
n3:tvurceVysledku
Hutyrová, Miluše Růžička, Michal
n3:typAkce
n12:WRD
n3:zahajeniAkce
2014-03-11+01:00
s:numberOfPages
7
n16:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n14:isbn
978-80-244-4290-7
n7:organizacniJednotka
15410