This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151298%21RIV15-MSM-15410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151298%21RIV15-MSM-15410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This paper presents a research investigation focused on creating a basic discourse on discipline in novice teachers. The qualitatively-chosen methodology identifies, for a selected sample, how length of pedagogical experience and gender influence the creation and maintenance of a teacher's authority in the classroom. Článek prezentuje výzkumné šetření, které se zaměřuje na tvorbu základního diskurzu kázně u začínajících učitelů. Kvalitativně zvolená metodologie zjišťuje u vybraného vzorku, jak délka praxe a pohlaví ovlivňuje tvorbu a udržení autority učitele ve školní třídě. Článek prezentuje výzkumné šetření, které se zaměřuje na tvorbu základního diskurzu kázně u začínajících učitelů. Kvalitativně zvolená metodologie zjišťuje u vybraného vzorku, jak délka praxe a pohlaví ovlivňuje tvorbu a udržení autority učitele ve školní třídě.
dcterms:title
A Basic Discourse on Discipline for Novice Teachers Základní diskurs kázně u začínajících učitelů Základní diskurs kázně u začínajících učitelů
skos:prefLabel
A Basic Discourse on Discipline for Novice Teachers Základní diskurs kázně u začínajících učitelů Základní diskurs kázně u začínajících učitelů
skos:notation
RIV/61989592:15410/14:33151298!RIV15-MSM-15410___
n3:aktivita
n11:S n11:I
n3:aktivity
I, S
n3:dodaniDat
n19:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n7:7360061 n7:9161368 n7:1823345 n7:6746403
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
56681
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/14:33151298
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
narrative analysis; Conceptual Mapping Method; novice teacher; motivation; authority; Discipline
n3:klicoveSlovo
n8:motivation n8:narrative%20analysis n8:Discipline n8:Conceptual%20Mapping%20Method n8:novice%20teacher n8:authority
n3:kontrolniKodProRIV
[FE9030AEAFC9]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Sborník Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n19:2014
n3:tvurceVysledku
Chudý, Štefan Neumeister, Pavel Buchtová, Tereza Kučerová, Lucie
n3:typAkce
n12:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-12-15+01:00
s:numberOfPages
11
n13:hasPublisher
Magnanimitas
n20:isbn
978-80-87952-07-8
n5:organizacniJednotka
15410