This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150845%21RIV15-MSM-15410___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150845%21RIV15-MSM-15410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zaměřuje na některé dílčí výsledky projektu specifického vysokoškolského výzkumu realizovaného na Pedagogické fakultě UP v Olomouci v roce 2013 pod názvem %22Aktuální výzvy a alternativní strategie ve speciálněpedagogické diagnostice%22. Tento projekt realizoval výzkumný tým, pod vedením prof. Milana Valenty, rozdělený dle příslušných projektových segmentů. V příspěvku jde konkrétně o výstupy segmentu B, jenž se zabýval diagnostikou efektivity vybraných terapeuticko-formativních přístupů u osob seniorského věku závislých na péči. Podrobněji bude v textu rozebráno, do jaké míry se podařilo navrhnout a v terénu ověřit diagnostický nástroj využitelný pro: a) stanovení efektivity expresivně-formativních intervencí u osob seniorského věku závislých na péči z důvodu výskytu chronického duševního onemocnění - zejména demence, b) diagnostikování reminiscenčně a na realitu orientovaných psychosociálních potřeb u této klientely prováděného v rámci dramaterapeutické intervence. Příspěvek se zaměřuje na některé dílčí výsledky projektu specifického vysokoškolského výzkumu realizovaného na Pedagogické fakultě UP v Olomouci v roce 2013 pod názvem %22Aktuální výzvy a alternativní strategie ve speciálněpedagogické diagnostice%22. Tento projekt realizoval výzkumný tým, pod vedením prof. Milana Valenty, rozdělený dle příslušných projektových segmentů. V příspěvku jde konkrétně o výstupy segmentu B, jenž se zabýval diagnostikou efektivity vybraných terapeuticko-formativních přístupů u osob seniorského věku závislých na péči. Podrobněji bude v textu rozebráno, do jaké míry se podařilo navrhnout a v terénu ověřit diagnostický nástroj využitelný pro: a) stanovení efektivity expresivně-formativních intervencí u osob seniorského věku závislých na péči z důvodu výskytu chronického duševního onemocnění - zejména demence, b) diagnostikování reminiscenčně a na realitu orientovaných psychosociálních potřeb u této klientely prováděného v rámci dramaterapeutické intervence. Text is focused on the results of the project research universities. The project was realized at the Faculty of Education Palacký University Olomouc under the title Current challenges and strategies in the diagnosis of special education (investigator of the project was prof. Milan Valenta). Text summarizes the results of the diagnostic efficiency of dramatherapy in the elderly with dementia. Special attention is devoted to describing the specific needs of clients, expressive formative processes, diagnostics in the social sciences etc. The diagnostic tool is described in terms of importance for the process of therapy and client needs. Also described are the conditions and results of the research, as well as the procedures that have been working with clients. The following are the specifics of persons with dementia.
dcterms:title
Efektivita expresivně-formativních intervencí u osob seniorského věku závislých na péči The Effectiveness of Expressive Formative Interventions for Seniors Dependent on Care Efektivita expresivně-formativních intervencí u osob seniorského věku závislých na péči
skos:prefLabel
Efektivita expresivně-formativních intervencí u osob seniorského věku závislých na péči Efektivita expresivně-formativních intervencí u osob seniorského věku závislých na péči The Effectiveness of Expressive Formative Interventions for Seniors Dependent on Care
skos:notation
RIV/61989592:15410/14:33150845!RIV15-MSM-15410___
n4:aktivita
n13:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n10:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n15:5155762
n4:druhVysledku
n16:D
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
13055
n4:idVysledku
RIV/61989592:15410/14:33150845
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
diagnostic tool; process; dementia; seniors; Expressive formative interventions
n4:klicoveSlovo
n7:dementia n7:process n7:diagnostic%20tool n7:seniors n7:Expressive%20formative%20interventions
n4:kontrolniKodProRIV
[B5FAA9E34441]
n4:mistoKonaniAkce
Olomouc
n4:mistoVydani
Olomouc
n4:nazevZdroje
Jinakost ve speciálněpedagogickém kontextu
n4:obor
n11:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2014
n4:tvurceVysledku
Müller, Oldřich
n4:typAkce
n18:EUR
n4:zahajeniAkce
2014-03-11+01:00
s:numberOfPages
11
n17:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n19:isbn
978-80-244-4290-7
n9:organizacniJednotka
15410