This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150583%21RIV15-MSM-15410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150583%21RIV15-MSM-15410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek přináší charakteristiku vybraných možností uplatnění badatelského přístupu ve výuce na příkladu problémově koncipované projektové výuky pro 2. stupeň ZŠ. Zamýšlený projekt je charakteristický výrazným mezipředmětovým zaměřením, směřuje k realizaci integrujícího pojetí výuky (při konstruování modelu robota a následné simulaci meziplanetární kosmické mise se zde propojují vybrané poznatky z oblasti přírodních věd, techniky, matematiky) a je založen na využití moderních materiálních didaktických prostředků - konstrukčních stavebnic řady LEGO MINDSTORMS EV3. The paper characterizes selected possibilities of implementing research approach in teaching using an example of problem project teaching at low secondary schools. The intended project is specific for its distinctive orientation across curriculum, it aims at implementing integrated concept of teaching (when constructing a model of a robot and the follow-up simulation of an interplanetary cosmic mission selected knowledge from the field of science, technology and mathematics is used here) and it is based on using modern material didactic tools - LEGO MINDSTORMS EV3 construction kits. Příspěvek přináší charakteristiku vybraných možností uplatnění badatelského přístupu ve výuce na příkladu problémově koncipované projektové výuky pro 2. stupeň ZŠ. Zamýšlený projekt je charakteristický výrazným mezipředmětovým zaměřením, směřuje k realizaci integrujícího pojetí výuky (při konstruování modelu robota a následné simulaci meziplanetární kosmické mise se zde propojují vybrané poznatky z oblasti přírodních věd, techniky, matematiky) a je založen na využití moderních materiálních didaktických prostředků - konstrukčních stavebnic řady LEGO MINDSTORMS EV3.
dcterms:title
Teaching Project of Problem Nature as a Form of Implementing Research Oriented Teaching Using LEGO MINDSTORMS EV3 Construction Kit and Space Challenge ACTIVITY PACK SUPPLEMENTARY SET Výukový projekt problémového charakteru jako forma realizace badatelsky orientované výuky s užitím konstrukční stavebnice LEGO MINDSTORMS EV3 a doplňkového setu ACE CHALLENGE ACTIVITY PACK Výukový projekt problémového charakteru jako forma realizace badatelsky orientované výuky s užitím konstrukční stavebnice LEGO MINDSTORMS EV3 a doplňkového setu ACE CHALLENGE ACTIVITY PACK
skos:prefLabel
Výukový projekt problémového charakteru jako forma realizace badatelsky orientované výuky s užitím konstrukční stavebnice LEGO MINDSTORMS EV3 a doplňkového setu ACE CHALLENGE ACTIVITY PACK Teaching Project of Problem Nature as a Form of Implementing Research Oriented Teaching Using LEGO MINDSTORMS EV3 Construction Kit and Space Challenge ACTIVITY PACK SUPPLEMENTARY SET Výukový projekt problémového charakteru jako forma realizace badatelsky orientované výuky s užitím konstrukční stavebnice LEGO MINDSTORMS EV3 a doplňkového setu ACE CHALLENGE ACTIVITY PACK
skos:notation
RIV/61989592:15410/14:33150583!RIV15-MSM-15410___
n3:aktivita
n9:P
n3:aktivity
P(EE2.3.20.0166)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n8:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n18:9316795
n3:druhVysledku
n6:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
54931
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/14:33150583
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
EV3 Space Challenge Set and Activity Pack; LEGO MINDSTORMS Education EV3 software; LEGO MINDSTORMS EV3 construction kits; project; integrated concept of teaching; problem teaching; Research oriented teaching
n3:klicoveSlovo
n4:project n4:integrated%20concept%20of%20teaching n4:LEGO%20MINDSTORMS%20EV3%20construction%20kits n4:LEGO%20MINDSTORMS%20Education%20EV3%20software n4:EV3%20Space%20Challenge%20Set%20and%20Activity%20Pack n4:problem%20teaching n4:Research%20oriented%20teaching
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[26C7E3B8647F]
n3:nazevZdroje
Trendy ve vzdělávání
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n7:EE2.3.20.0166
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2014
n3:svazekPeriodika
7
n3:tvurceVysledku
Havelka, Martin
s:issn
1805-8949
s:numberOfPages
8
n10:organizacniJednotka
15410