This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149592%21RIV15-MSM-15410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149592%21RIV15-MSM-15410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/
dcterms:description
The paper is aimed at the differences between the presentation of teaching methods, especially their classification, in general didactics and branch didactics of technical subjects. It is noted, that the rate of the application of teaching methods for technical subjects is low. Further are considered reasons and connections of this fact. Stať je zacílena na rozdíly mezi prezentací výukových metod, především jejich členění, v obecné didaktice a v oborové didaktice technických předmětů. Je konstatováno, že míra aplikace problematiky vyučovacích metod pro technické předměty je nízká. Dále jsou zvažovány důvody a souvislosti této skutečnosti. Stať je zacílena na rozdíly mezi prezentací výukových metod, především jejich členění, v obecné didaktice a v oborové didaktice technických předmětů. Je konstatováno, že míra aplikace problematiky vyučovacích metod pro technické předměty je nízká. Dále jsou zvažovány důvody a souvislosti této skutečnosti.
dcterms:title
Výukové metody v teorii obecné didaktiky a didaktiky technických předmětů Výukové metody v teorii obecné didaktiky a didaktiky technických předmětů Teaching Methods in the Theory of General Didactics and Didactics of Technical Subjects
skos:prefLabel
Výukové metody v teorii obecné didaktiky a didaktiky technických předmětů Výukové metody v teorii obecné didaktiky a didaktiky technických předmětů Teaching Methods in the Theory of General Didactics and Didactics of Technical Subjects
skos:notation
RIV/61989592:15410/14:33149592!RIV15-MSM-15410___
n3:aktivita
n7:P
n3:aktivity
P(EE2.3.20.0166)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n9:3508188 n9:2151448
n3:druhVysledku
n4:J
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
54925
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/14:33149592
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
branch didactics; general didactics; classification of teaching methods; Teaching methods
n3:klicoveSlovo
n5:Teaching%20methods n5:classification%20of%20teaching%20methods n5:general%20didactics n5:branch%20didactics
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[82330DAD65F3]
n3:nazevZdroje
Trendy ve vzdělávání
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n14:EE2.3.20.0166
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2014
n3:svazekPeriodika
7
n3:tvurceVysledku
Plischke, Jitka Kropáč, Jiří
s:issn
1805-8949
s:numberOfPages
4
n16:organizacniJednotka
15410