This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33148857%21RIV15-MSM-15410___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33148857%21RIV15-MSM-15410___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Publikace vychází z realizovaného projektu typu IGA, č. PdF_2013_028, seznamuje s výstupy výzkumného šetření, představuje problematiku školní zralosti, připravenosti a především odkladů povinné školní docházky. Také se zaměřuje na prevenci odkladů za využití pedagogicko-diagnostických aktivit, které přímo vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V neposlední řadě představuje prakticky využitelné ukázky projektování školního a třídního vzdělávacího programu a jejich následnou evaluaci se zaměřením na pedagogickou diagnostiku. The publication is based on the completed project type IGA, no. PdF_2013_028, introduces with the outputs of the research, introduces the issue of school readiness, preparedness and primarily postponement of compulsory school attendance. It also focused on prevention of postponement of compulsory school attendance with using pedagogical and diagnostic activities, which are based on the Framework educational program for preschool education. Finally, it represents practically useful examples of designing school and class educational program for teacher and their evaluation with a focus on pedagogical diagnostics. Publikace vychází z realizovaného projektu typu IGA, č. PdF_2013_028, seznamuje s výstupy výzkumného šetření, představuje problematiku školní zralosti, připravenosti a především odkladů povinné školní docházky. Také se zaměřuje na prevenci odkladů za využití pedagogicko-diagnostických aktivit, které přímo vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. V neposlední řadě představuje prakticky využitelné ukázky projektování školního a třídního vzdělávacího programu a jejich následnou evaluaci se zaměřením na pedagogickou diagnostiku.
dcterms:title
Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání Teacher - actor educational process of preschool education
skos:prefLabel
Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání Teacher - actor educational process of preschool education
skos:notation
RIV/61989592:15410/14:33148857!RIV15-MSM-15410___
n3:aktivita
n10:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n9:6760015 n9:2331403 n9:1458698 n9:4659791 n9:2601109
n3:druhVysledku
n5:B
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
51679
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/14:33148857
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
Framework educational program for pre-school education; pedagogical diagnostics; nursery school teacher; child of preschool age; Postponement of compulsory school attendance
n3:klicoveSlovo
n8:child%20of%20preschool%20age n8:pedagogical%20diagnostics n8:nursery%20school%20teacher n8:Postponement%20of%20compulsory%20school%20attendance n8:Framework%20educational%20program%20for%20pre-school%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[EFB98B3F9D77]
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n3:pocetStranKnihy
77
n3:pocetTvurcuVysledku
5
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2014
n3:tvurceVysledku
Berčíková, Alena Stolinská, Dominika Divilová, Soňa Šmelová, Eva Petrová, Alena
s:numberOfPages
77
n15:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n11:isbn
978-80-244-4033-0
n18:organizacniJednotka
15410