This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147204%21RIV14-MSM-15410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147204%21RIV14-MSM-15410___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Jedním z předpokladů úspěšné aplikace nových trendů ve speciální pedagogice je kvalitní pregraduální příprava. Příspěvek s názvem %22Inovace propedeutických disciplín v kontextu zkvalitňování pregraduální přípravy budoucích speciálních pedagogů%22 přibližuje jeden z řešených projektů, který se zabývá právě problematikou odborné přípravy. Projekt, jež nese název %22Inovace propedeutických disciplín pro studijní obory se speciální pedagogikou%22, je realizován od 1. 10. 2010 do 30. 9. 2013 Ústavem speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Jeho hlavním cílem je prostřednictvím optimalizace a modernizace výuky propedeutických disciplín zkvalitnit pregraduální přípravu budoucích speciálních pedagogů a tím zvýšit odbornost absolventů a přispět tak zároveň k aplikaci nových trendů výzkumu ve speciální pedagogice. Příspěvek také přibližuje a graficky ilustruje dosavadní průběh evaluace inovace propedeutik. Jedním z předpokladů úspěšné aplikace nových trendů ve speciální pedagogice je kvalitní pregraduální příprava. Příspěvek s názvem %22Inovace propedeutických disciplín v kontextu zkvalitňování pregraduální přípravy budoucích speciálních pedagogů%22 přibližuje jeden z řešených projektů, který se zabývá právě problematikou odborné přípravy. Projekt, jež nese název %22Inovace propedeutických disciplín pro studijní obory se speciální pedagogikou%22, je realizován od 1. 10. 2010 do 30. 9. 2013 Ústavem speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Jeho hlavním cílem je prostřednictvím optimalizace a modernizace výuky propedeutických disciplín zkvalitnit pregraduální přípravu budoucích speciálních pedagogů a tím zvýšit odbornost absolventů a přispět tak zároveň k aplikaci nových trendů výzkumu ve speciální pedagogice. Příspěvek také přibližuje a graficky ilustruje dosavadní průběh evaluace inovace propedeutik. One of the preconditions for the successful application of new trends in special education is the quality of undergraduate preparation. Contribution named %22Innovation propaedeutics disciplines in the context of improving the quality of undergraduate training of special teachers%22 approaches one of the research projects, which deals precisely with the issue of training. The project named %22Innovation propaedeutics disciplines in the context of improving the quality of undergraduate training of special teachers' approaches one of the research projects, which deals precisely with the issue of training%22 is being implemented from 1 10th 2010 to 30 09th 2013 Institute of Special Education Studies at Palacky University in Olomouc. Its main objective is to use the optimization and modernization of teaching propaedeutics undergraduate disciplines to improve the preparation of future special teachers and thereby increase the proficiency of graduates and contribute at the same time to apply new trends of research in special education.
dcterms:title
Innovation propaedeutics disciplines in the context of improving the quality the undergraduate training of special educators Inovace propedeutických disciplín v kontextu zkvalitňování pregraduální přípravy budoucích speciálních pedagogů Inovace propedeutických disciplín v kontextu zkvalitňování pregraduální přípravy budoucích speciálních pedagogů
skos:prefLabel
Inovace propedeutických disciplín v kontextu zkvalitňování pregraduální přípravy budoucích speciálních pedagogů Inovace propedeutických disciplín v kontextu zkvalitňování pregraduální přípravy budoucích speciálních pedagogů Innovation propaedeutics disciplines in the context of improving the quality the undergraduate training of special educators
skos:notation
RIV/61989592:15410/13:33147204!RIV14-MSM-15410___
n10:predkladatel
n16:orjk%3A15410
n3:aktivita
n7:O
n3:aktivity
O
n3:dodaniDat
n12:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n17:4087305
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
80327
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/13:33147204
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
study texts; science; propaedeutics discipline; innovation; Special education
n3:klicoveSlovo
n5:innovation n5:Special%20education n5:science n5:study%20texts n5:propaedeutics%20discipline
n3:kontrolniKodProRIV
[775A6B5FDD34]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Nové trendy výzkumu ve speciální pedagogice
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n3:tvurceVysledku
Kozáková, Zdeňka
n3:typAkce
n13:EUR
n3:zahajeniAkce
2013-03-07+01:00
s:numberOfPages
9
n21:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n20:isbn
978-80-244-3823-8
n9:organizacniJednotka
15410