This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147199%21RIV14-GA0-15410___/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147199%21RIV14-GA0-15410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Preschool education in the Czech Republic is currently subject to principal conceptual changes that reflect the present educational trends in the world. The most significant requirements relate to a transformation of school with an emphasis on personality-oriented approach to the child who is regarded a unique person with own interests and needs. The employees of the Department of Primary and Pre-primary Education together with the experts from the Department of Psychology and Pathopsychology and the Institute of Special Education Studies at the Faculty of Education, Palacky University, Olomouc performed an international research study between 2009 - 2012 (GACR) with an objective to identify the level of children's' readiness for starting compulsory school attendance, This paper presents the results of the research highlighting one of the monitored areas - postponement of school attendance, which has an increasing trend in the Czech Republic. Předškolní vzdělávání v České republice prochází zásadními koncepčními změnami, které reagují na aktuální vzdělávací trendy ve světě. V popředí stojí požadavky související s proměnou školy, s důrazem na osobnostně orientovaný přístup k dítěti jako k jedinečné osobnosti s vlastními zájmy a potřebami. Pracovníci Katedry primární a preprimární pedagogiky spolu s odborníky Katedry psychologie a patopsychologie a Ústavu speciálně-pedagogických studií PdF UP v Olomouci realizovali v letech 2009 - 2012 mezinárodní výzkum (GAČR), s cílem zjistit úroveň připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. Prostřednictvím příspěvku seznamujeme s výsledky výzkumu, věnujeme se jedné ze sledovaných oblastí, a to odkladům školní docházky, které mají v České republice stoupající tendenci. Předškolní vzdělávání v České republice prochází zásadními koncepčními změnami, které reagují na aktuální vzdělávací trendy ve světě. V popředí stojí požadavky související s proměnou školy, s důrazem na osobnostně orientovaný přístup k dítěti jako k jedinečné osobnosti s vlastními zájmy a potřebami. Pracovníci Katedry primární a preprimární pedagogiky spolu s odborníky Katedry psychologie a patopsychologie a Ústavu speciálně-pedagogických studií PdF UP v Olomouci realizovali v letech 2009 - 2012 mezinárodní výzkum (GAČR), s cílem zjistit úroveň připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. Prostřednictvím příspěvku seznamujeme s výsledky výzkumu, věnujeme se jedné ze sledovaných oblastí, a to odkladům školní docházky, které mají v České republice stoupající tendenci.
dcterms:title
Odklady školní docházky v kontextu výzkumu Odklady školní docházky v kontextu výzkumu Postponement of compulsory school in the context of research
skos:prefLabel
Odklady školní docházky v kontextu výzkumu Odklady školní docházky v kontextu výzkumu Postponement of compulsory school in the context of research
skos:notation
RIV/61989592:15410/13:33147199!RIV14-GA0-15410___
n18:predkladatel
n19:orjk%3A15410
n4:aktivita
n21:S n21:P
n4:aktivity
P(GA406/09/0206), S
n4:dodaniDat
n7:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n8:1458698 n8:6760015
n4:druhVysledku
n17:D
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
93319
n4:idVysledku
RIV/61989592:15410/13:33147199
n4:jazykVysledku
n14:cze
n4:klicovaSlova
school attendance postponements; research; teacher; elementary school; kindergarten; Pre-school education
n4:klicoveSlovo
n5:school%20attendance%20postponements n5:Pre-school%20education n5:elementary%20school n5:teacher n5:kindergarten n5:research
n4:kontrolniKodProRIV
[9D2A9007652B]
n4:mistoKonaniAkce
Ústí nad Labem
n4:mistoVydani
Ústí nad Labem
n4:nazevZdroje
Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
n4:obor
n22:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n12:GA406%2F09%2F0206
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n4:tvurceVysledku
Petrová, Alena Šmelová, Eva
n4:typAkce
n16:CST
n4:zahajeniAkce
2013-09-16+02:00
s:numberOfPages
5
n15:hasPublisher
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
n6:isbn
978-80-7414-602-2
n20:organizacniJednotka
15410