This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146582%21RIV14-GA0-15410___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146582%21RIV14-GA0-15410___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
At the Pedagogical Faculty of Palacky University in Olomouc, we have implemented a three-year research project of the Grant Agency of the Czech Republic called Reception of poetry in pubescent and adolescent readers (2011 - 2013). We watched as students aged from 12 to 20 years read and perceive different kinds of poems, how they are able to interpret them without significant help of the teacher. We have also investigated in the longitudinal line of the research how students' relationship to poetry can be influenced by the choice of appropriate teaching methods based on experiential learning, developing creativity and sensitive approach to individual student interpretations. We observed the students' interpretive insight into poetry by the method of focus group. Overall, the research involved 1088 respondents that assessed selected poetic texts in several sub stages, or were involved in a longitudinal survey (240 respondents). Na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci jsme realizovali tříletý výzkumný projekt Grantové agentury České republiky s názvem Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů (2011-2013). Sledovali jsme, jak studenti ve věku 12 - 20 let čtou a vnímají různé druhy básní, nakolik jsou schopni je interpretovat bez výrazné asistence učitele. Zároveň jsme v longitudinální linii šetření zkoumali, jak lze studentský vztah k poezii ovlivňovat volbou vhodných vyučovacích metod založených na zážitkové pedagogice, rozvíjení kreativity a na citlivém přístupu k individuálním studentským interpretacím. Studentský interpretační vhled do poezie jsme sledovali metodou ohniskové skupiny. Celkově se do výzkumu zapojilo 1088 respondentů, kteří v několika dílčích etapách posuzovali vybrané básnické texty, či byli zapojeni do longitudinálního šetření (240 respondentů). Na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci jsme realizovali tříletý výzkumný projekt Grantové agentury České republiky s názvem Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů (2011-2013). Sledovali jsme, jak studenti ve věku 12 - 20 let čtou a vnímají různé druhy básní, nakolik jsou schopni je interpretovat bez výrazné asistence učitele. Zároveň jsme v longitudinální linii šetření zkoumali, jak lze studentský vztah k poezii ovlivňovat volbou vhodných vyučovacích metod založených na zážitkové pedagogice, rozvíjení kreativity a na citlivém přístupu k individuálním studentským interpretacím. Studentský interpretační vhled do poezie jsme sledovali metodou ohniskové skupiny. Celkově se do výzkumu zapojilo 1088 respondentů, kteří v několika dílčích etapách posuzovali vybrané básnické texty, či byli zapojeni do longitudinálního šetření (240 respondentů).
dcterms:title
Poetry, students and teachers. Reception, interpretation, teaching Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka
skos:prefLabel
Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka Poetry, students and teachers. Reception, interpretation, teaching
skos:notation
RIV/61989592:15410/13:33146582!RIV14-GA0-15410___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A15410
n3:aktivita
n20:P
n3:aktivity
P(GAP407/11/0594)
n3:dodaniDat
n4:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n21:2783371
n3:druhVysledku
n11:B
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
96745
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/13:33146582
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
teaching; interpretation; reception; teachers; students; Poetry
n3:klicoveSlovo
n5:reception n5:teaching n5:Poetry n5:teachers n5:interpretation n5:students
n3:kontrolniKodProRIV
[D898EFD15E91]
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Odborná publikace
n3:nazevZdroje
Poezie, studenti a učitelé. Recepce, interpretace, výuka
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
272
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n8:GAP407%2F11%2F0594
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2013
n3:tvurceVysledku
Vala, Jaroslav
s:numberOfPages
272
n16:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n6:isbn
978-80-244-3922-8
n18:organizacniJednotka
15410