This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statKonaniAkce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146475%21RIV14-MSM-15410___/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146475%21RIV14-MSM-15410___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Jako téma byla představena studie zaměřená na skupinu adolescentů - žáků středních škol maturitního a nematuritního typu studia. Předmětem zkoumání byly jejich postoje a názory na osoby s postižením. Předpoklad dobré orientace v uvedené problematice a ujasněných postojů, podpořený výsledky analýzy rámcových vzdělávacích programů se nepotvrdil. Jedním z důvodů nízké informovanosti sledovaného vzorku žáků středních škol byla absence této problematiky ve výuce. Závěr výzkumu se potvrdil také ve výsledcích analýzy několika školních vzdělávacích programů, které jsou veřejně přístupné a v dalším textu práce jsou uvedeny. Prezentované výsledky výzkumu ukazují na poměrně vysokou úroveň empatie a emocionálního vkladu adolescentů do pojetí osob s postižením, ale velmi nízkou informovanost o této problematice včetně dovednostní složky. Jako pozitivní faktor je však třeba podtrhnout skutečnost, že si sami uvědomují absenci vědomostí a požadují jejich zařazení do výuky. Výzkum nepotvrdil rozdíly mezi skupinami žáků maturitních a nematuritních studijních programů. The topic, which was presented a study on a group of adolescents - secondary school pupils have been investigated their attitudes and opinions of people with disabilities. Prerequisite good orientation in that issue and positions , supported by the results of the analysis framework educational programs has not been confirmed. One of the reasons for the low awareness of the sample of secondary school students was the absence of these issues in the regular teaching. Conclusion The research also confirmed the results of the analyzes of several educational programs, which are publicly accessible, and later in the work are presented. The presented results show a relatively high level of empathy and emotional investment in adolescent conception of persons with disabilities , but very little awareness about this issue , including the skill component. As a positive factor , it is necessary to underline the fact that they themselves recognize the lack of knowledge and require their inclusion in education. Research confirmed differences between groups of pupils nematuritních graduation and degree programs . Jako téma byla představena studie zaměřená na skupinu adolescentů - žáků středních škol maturitního a nematuritního typu studia. Předmětem zkoumání byly jejich postoje a názory na osoby s postižením. Předpoklad dobré orientace v uvedené problematice a ujasněných postojů, podpořený výsledky analýzy rámcových vzdělávacích programů se nepotvrdil. Jedním z důvodů nízké informovanosti sledovaného vzorku žáků středních škol byla absence této problematiky ve výuce. Závěr výzkumu se potvrdil také ve výsledcích analýzy několika školních vzdělávacích programů, které jsou veřejně přístupné a v dalším textu práce jsou uvedeny. Prezentované výsledky výzkumu ukazují na poměrně vysokou úroveň empatie a emocionálního vkladu adolescentů do pojetí osob s postižením, ale velmi nízkou informovanost o této problematice včetně dovednostní složky. Jako pozitivní faktor je však třeba podtrhnout skutečnost, že si sami uvědomují absenci vědomostí a požadují jejich zařazení do výuky. Výzkum nepotvrdil rozdíly mezi skupinami žáků maturitních a nematuritních studijních programů.
dcterms:title
Žákovské postoje jako faktor inkluzivního vzdělávání Pupils' attitudes as a factor in inclusive education Žákovské postoje jako faktor inkluzivního vzdělávání
skos:prefLabel
Žákovské postoje jako faktor inkluzivního vzdělávání Žákovské postoje jako faktor inkluzivního vzdělávání Pupils' attitudes as a factor in inclusive education
skos:notation
RIV/61989592:15410/13:33146475!RIV14-MSM-15410___
n13:predkladatel
n17:orjk%3A15410
n3:aktivita
n19:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n6:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n15:4391292
n3:druhVysledku
n14:W
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
117952
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/13:33146475
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
factor in inclusive education; attitudes; Pupils
n3:klicoveSlovo
n4:Pupils n4:factor%20in%20inclusive%20education n4:attitudes
n3:kontrolniKodProRIV
[DD7F6D14EADE]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:pocetUcastnikuAkce
150
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2013
n3:statKonaniAkce
n12:CZ
n3:tvurceVysledku
Potměšil, Miloň
n3:typAkce
n16:CST
n3:ukonceniAkce
2013-09-11+02:00
n3:zahajeniAkce
2013-09-10+02:00
n18:organizacniJednotka
15410