This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146285%21RIV14-MSM-15410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146285%21RIV14-MSM-15410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Učební úlohy, jejich řešení žákem, ale i analýza různých aspektů a didaktických funkcí úloh v primárním vzdělávání, patří mezi významná témata didaktiky matematiky. Nového významu nabývá problematika matematických úloh v souvislosti s nově koncipovaným kurikulem, zaměřeným na dosahování žákovských výstupů a formování žákovských kompetencí. Práci s úlohami považujeme za nástroj k vytvoření vhodného prostředí pro tvořivou aktivitu žáků. V příspěvku nabízíme několik pohledů na matematické úlohy a jejich řešení, které reflektují zkušenosti získané v minulých letech v souvislosti s řešením grantových projektů v reálném prostředí matematického vyučování na základní škole i v profesní přípravě budoucích učitelů primárních škol. Učební úlohy, jejich řešení žákem, ale i analýza různých aspektů a didaktických funkcí úloh v primárním vzdělávání, patří mezi významná témata didaktiky matematiky. Nového významu nabývá problematika matematických úloh v souvislosti s nově koncipovaným kurikulem, zaměřeným na dosahování žákovských výstupů a formování žákovských kompetencí. Práci s úlohami považujeme za nástroj k vytvoření vhodného prostředí pro tvořivou aktivitu žáků. V příspěvku nabízíme několik pohledů na matematické úlohy a jejich řešení, které reflektují zkušenosti získané v minulých letech v souvislosti s řešením grantových projektů v reálném prostředí matematického vyučování na základní škole i v profesní přípravě budoucích učitelů primárních škol. Tasks in mathematics, their solutions performed by students as well as analysis of various aspects and didactic functions in primary education - all of these are important topics in didactics of mathematics. With the introduction of the new curriculum focused on achieving outcomes and forming pupils' competences the issue of tasks in mathematics is acquiring new meaning. We believe that working with tasks is a tool which helps to form a creative and activity-friendly environment. In the contribution we look at tasks in mathematics and the process of their solving from the perspective of experience achieved when realizing grants and projects in real-life environments of mathematical education at primary school as well as prospective teacher training.
dcterms:title
Řešení matematických úloh - výzva pro učitele i žáky primární školy Řešení matematických úloh - výzva pro učitele i žáky primární školy Solving tasks in mathematics - a challenge for both primary school teachers and pupils
skos:prefLabel
Řešení matematických úloh - výzva pro učitele i žáky primární školy Řešení matematických úloh - výzva pro učitele i žáky primární školy Solving tasks in mathematics - a challenge for both primary school teachers and pupils
skos:notation
RIV/61989592:15410/13:33146285!RIV14-MSM-15410___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A15410
n6:aktivita
n21:O
n6:aktivity
O
n6:dodaniDat
n14:2014
n6:domaciTvurceVysledku
n12:4648196
n6:druhVysledku
n18:D
n6:duvernostUdaju
n7:S
n6:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
102558
n6:idVysledku
RIV/61989592:15410/13:33146285
n6:jazykVysledku
n13:cze
n6:klicovaSlova
pupils' competences; teacher; mathematical education at primary school; problem solving; Task in mathematics
n6:klicoveSlovo
n11:teacher n11:Task%20in%20mathematics n11:mathematical%20education%20at%20primary%20school n11:pupils%27%20competences n11:problem%20solving
n6:kontrolniKodProRIV
[025F2341B69A]
n6:mistoKonaniAkce
Brno
n6:mistoVydani
Brno
n6:nazevZdroje
Sborník prací pedagogické fakulty Masarykovy univerzity č. 256
n6:obor
n9:AM
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetTvurcuVysledku
1
n6:rokUplatneniVysledku
n14:2013
n6:tvurceVysledku
Novák, Bohumil
n6:typAkce
n8:CST
n6:zahajeniAkce
2012-12-05+01:00
s:numberOfPages
9
n19:hasPublisher
Masarykova univerzita
n4:isbn
978-80-210-6143-9
n20:organizacniJednotka
15410