This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144775%21RIV14-MSM-15410___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144775%21RIV14-MSM-15410___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2013/epedagogium_3-2013.pdf
dcterms:description
Příspěvek vybízí k polemice nad využitím e-learningu ve středoškolském vzdělávání (ve vyšším sekundárním a postsekundárním neterciárním vzdělávání). Vymezuje e-learning z hlediska pedagogického, poukazuje na specifika jeho vývoje u nás od programovaného učení po on-line vzdělávání. Analyzuje didaktické přístupy, které se v e-learningu používají, zdůrazňuje konstruktivistický přístup při řízení učení a upozorňuje na nové role učitele-tutora v něm. Autorka poukazuje na zahraniční zkušenosti v této oblasti, upozorňuje na úskalí a problémy využití e-learningu ve středoškolském vzdělávání, ale i na možnosti jeho uplatnění, naznačuje perspektivy dalšího vývoje v této sféře. Současně apeluje na nezbytnost výzkumu na tomto poli pedagogické praxe. The arcticle encourages to discussion about the use of e-learning in secondary education (in upper secondary and post-secondary non-tertiary education). It defines e-learning in terms of teaching, and points out the specifics of its development in the Czech learning environment from programmed learning to on-line education. It analyzes the approach of teaching in terms of e-learning use, emphasizes the constructivist approach to learning management, and highlights the new role of the teacher-tutor in it. The author also deals with the international experience in this field, as well as the difficulties and challenges of e-learning in secondary education, but also points at the possibility of its application and suggests prospects for the future development in this field. At the same time the author appeals to the need for research in this field focusing on the teaching experience. Příspěvek vybízí k polemice nad využitím e-learningu ve středoškolském vzdělávání (ve vyšším sekundárním a postsekundárním neterciárním vzdělávání). Vymezuje e-learning z hlediska pedagogického, poukazuje na specifika jeho vývoje u nás od programovaného učení po on-line vzdělávání. Analyzuje didaktické přístupy, které se v e-learningu používají, zdůrazňuje konstruktivistický přístup při řízení učení a upozorňuje na nové role učitele-tutora v něm. Autorka poukazuje na zahraniční zkušenosti v této oblasti, upozorňuje na úskalí a problémy využití e-learningu ve středoškolském vzdělávání, ale i na možnosti jeho uplatnění, naznačuje perspektivy dalšího vývoje v této sféře. Současně apeluje na nezbytnost výzkumu na tomto poli pedagogické praxe.
dcterms:title
Možnosti a limity e-learningu ve středoškolském vzdělávání Možnosti a limity e-learningu ve středoškolském vzdělávání Possibilities and limits of e-learning in secondary education
skos:prefLabel
Možnosti a limity e-learningu ve středoškolském vzdělávání Possibilities and limits of e-learning in secondary education Možnosti a limity e-learningu ve středoškolském vzdělávání
skos:notation
RIV/61989592:15410/13:33144775!RIV14-MSM-15410___
n15:predkladatel
n18:orjk%3A15410
n3:aktivita
n16:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n13:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n11:6566278
n3:druhVysledku
n19:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
89733
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/13:33144775
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
tutor; constructivism; e-reading; blended learning; LMS; on-line learning; distance education; ICT; programmed learning; postsecondary non-tertiary education; upper secondary education; teachers; E-learning
n3:klicoveSlovo
n6:postsecondary%20non-tertiary%20education n6:on-line%20learning n6:upper%20secondary%20education n6:teachers n6:distance%20education n6:programmed%20learning n6:LMS n6:E-learning n6:tutor n6:e-reading n6:constructivism n6:blended%20learning n6:ICT
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[1142392E2376]
n3:nazevZdroje
e-Pedagogium
n3:obor
n8:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n3:svazekPeriodika
2013
n3:tvurceVysledku
Bednaříková, Iveta
s:issn
1213-7758
s:numberOfPages
9
n14:organizacniJednotka
15410