This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144264%21RIV14-MSM-15410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144264%21RIV14-MSM-15410___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv13/tvv_2013_proceedings.pdf
dcterms:description
The paper deals with current efforts of integrating the basic principles of connectivism theory to the models of ICT competencies of teacher. The author also discusses the changes that necessitated a different approach in the focus of ICT competencies of teacher as techno-user concept, the concept towards the development of the personality of the teacher and the pupil's personality. Příspěvek se zabývá současnou snahou integrace základních principů teorie konektivismu do modelů ICT kompetencí učitele. Autor rovněž pojednává o změnách, které si vynutily odlišný přístup v zaměření ICT kompetencí učitele od technologicko-uživatelského pojetí, k pojetí směřujícímu k rozvoji osobnosti učitele i osobnosti žáka. Příspěvek se zabývá současnou snahou integrace základních principů teorie konektivismu do modelů ICT kompetencí učitele. Autor rovněž pojednává o změnách, které si vynutily odlišný přístup v zaměření ICT kompetencí učitele od technologicko-uživatelského pojetí, k pojetí směřujícímu k rozvoji osobnosti učitele i osobnosti žáka.
dcterms:title
Connectivism in the Reflection of ICT Competencies of Teacher Reflexe konektivismu v ICT kompetencích učitele Reflexe konektivismu v ICT kompetencích učitele
skos:prefLabel
Connectivism in the Reflection of ICT Competencies of Teacher Reflexe konektivismu v ICT kompetencích učitele Reflexe konektivismu v ICT kompetencích učitele
skos:notation
RIV/61989592:15410/13:33144264!RIV14-MSM-15410___
n3:predkladatel
n4:orjk%3A15410
n5:aktivita
n14:I
n5:aktivity
I
n5:cisloPeriodika
1
n5:dodaniDat
n13:2014
n5:domaciTvurceVysledku
n9:5075971
n5:druhVysledku
n10:J
n5:duvernostUdaju
n17:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
101916
n5:idVysledku
RIV/61989592:15410/13:33144264
n5:jazykVysledku
n19:cze
n5:klicovaSlova
Competencies of Teacher; ICT; Connectivism
n5:klicoveSlovo
n16:Connectivism n16:ICT n16:Competencies%20of%20Teacher
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[516D8C8745B3]
n5:nazevZdroje
Trends in Education: Information Technologies and Technical Education
n5:obor
n18:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n5:svazekPeriodika
6
n5:tvurceVysledku
Kubrický, Jan
s:issn
1805-8949
s:numberOfPages
4
n11:organizacniJednotka
15410