This HTML5 document contains 54 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143487%21RIV14-MSM-15410___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143487%21RIV14-MSM-15410___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Publikace se zabývá výzkumným šetřením prováděným v rámci specifického výzkumného grantu Institutu speciálněpedagogických studií na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.Výzkum byl zaměřen na dopad symptomů narušené komunikační schopnosti v souvislosti s interdisciplinární spoluprací odborníků a rodiny v rámci modelu komplexní intervence, s důrazem na specifickou roli speciálního pedagoga a logopeda. Každá kapitola poskytuje teoretický vstup do problematiky, následuje popisem výstupů realizovaného výzkumu a závěry, zdůrazňujíc problémové oblasti nastiňující možná řešení. The publication deals with research investigations carried out in the framework of the specific research grant of the Institute of Special Education Studies at the Faculty of Education, Palacky University in Olomouc. The research was focused on the impact of the symptoms of disturbed communication skills in terms of interdisciplinary cooperation of experts and families in a comprehensive intervention model, with a specific role of special educator and speech and language therapist. Each chapter provides a theoretical input into the issues, followed by the description of the research results and conclusions, accentuating the problem areas outlining possible solutions. Publikace se zabývá výzkumným šetřením prováděným v rámci specifického výzkumného grantu Institutu speciálněpedagogických studií na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.Výzkum byl zaměřen na dopad symptomů narušené komunikační schopnosti v souvislosti s interdisciplinární spoluprací odborníků a rodiny v rámci modelu komplexní intervence, s důrazem na specifickou roli speciálního pedagoga a logopeda. Každá kapitola poskytuje teoretický vstup do problematiky, následuje popisem výstupů realizovaného výzkumu a závěry, zdůrazňujíc problémové oblasti nastiňující možná řešení.
dcterms:title
Selected types of impaired communication skills in an interdisciplinary approach. The results of particular research investigation. Vybrané typy narušené komunikační schopnosti v interdisciplinárním přístupu. Výsledky partikulárních výzkumných šetření Vybrané typy narušené komunikační schopnosti v interdisciplinárním přístupu. Výsledky partikulárních výzkumných šetření
skos:prefLabel
Selected types of impaired communication skills in an interdisciplinary approach. The results of particular research investigation. Vybrané typy narušené komunikační schopnosti v interdisciplinárním přístupu. Výsledky partikulárních výzkumných šetření Vybrané typy narušené komunikační schopnosti v interdisciplinárním přístupu. Výsledky partikulárních výzkumných šetření
skos:notation
RIV/61989592:15410/13:33143487!RIV14-MSM-15410___
n13:predkladatel
n20:orjk%3A15410
n3:aktivita
n16:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n8:1994069 n8:3375919 n8:1695207 n8:8380570 n8:2057190
n3:druhVysledku
n18:B
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
115294
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/13:33143487
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
specific language impairment; sluchové postižení; autism; results; interdisciplinary approach; speech and language therapy; communication ability; Impaired
n3:klicoveSlovo
n4:results n4:communication%20ability n4:Impaired n4:autism n4:specific%20language%20impairment n4:sluchov%C3%A9%20posti%C5%BEen%C3%AD n4:speech%20and%20language%20therapy n4:interdisciplinary%20approach
n3:kontrolniKodProRIV
[4BF81DD03D66]
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Vybrané typy narušené komunikační schopnosti v interdisciplinárním přístupu. Výsledky partikulárních výzkumných šetření
n3:obor
n6:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n3:pocetStranKnihy
120
n3:pocetTvurcuVysledku
5
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:tvurceVysledku
Kunhartová, Monika Čermáková, Martina Mlčáková, Renata Vitásková, Kateřina Říhová, Alena
s:numberOfPages
120
n19:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n7:isbn
978-80-244-3433-9
n15:organizacniJednotka
15410