This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33149558%21RIV15-MSM-15410___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33149558%21RIV15-MSM-15410___
rdf:type
n18:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Publikace %22Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání%22 je výsledkem práce autorského týmu Ústavu speciálněpedagogických studií na Pedagogické fakultě v Olomouci. Publikace reflektuje potřebu podpory edukace jedinců se zrakovým postižením všech věkových kategorií. Hlavní myšlenka vychází z akceptace práva osob se zdravotním postižením na vzdělávání. Kvalita vzdělávání a její podmínky jsou z hlediska individuality každého jedince specifické, vždy je třeba akceptovat jak rozsah edukace, tak také adekvátní přístupy nebo formy. Publikace a její obsah vychází z teorií vztahujících se ke vzdělávání osob s postižením, směřuje k popisu současného stavu s důrazem na kvalitu. Teoretické poznatky z oblasti kvality vzdělávání jsou doplněny výsledky výzkumných šetření realizovaných ve vztahu k tomuto tématu. Publikace %22Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání%22 je výsledkem práce autorského týmu Ústavu speciálněpedagogických studií na Pedagogické fakultě v Olomouci. Publikace reflektuje potřebu podpory edukace jedinců se zrakovým postižením všech věkových kategorií. Hlavní myšlenka vychází z akceptace práva osob se zdravotním postižením na vzdělávání. Kvalita vzdělávání a její podmínky jsou z hlediska individuality každého jedince specifické, vždy je třeba akceptovat jak rozsah edukace, tak také adekvátní přístupy nebo formy. Publikace a její obsah vychází z teorií vztahujících se ke vzdělávání osob s postižením, směřuje k popisu současného stavu s důrazem na kvalitu. Teoretické poznatky z oblasti kvality vzdělávání jsou doplněny výsledky výzkumných šetření realizovaných ve vztahu k tomuto tématu. The publication %22Education of individuals with visual impairments in the context of quality education%22 is the work of the team of authors of the Institute of Special Studies at the Faculty in Olomouc. The publication reflects the need to support the education of individuals with visual disabilities of all ages. The main idea is based on the acceptance of the rights of persons with disabilities to education. The quality of education and the conditions in terms of the specific individuality of each person, it is always necessary to accept both the scope of education, as well as adequate approaches or forms. Publications and its content is based on the theories related to the education of persons with disabilities, seeks to describe the current situation with an emphasis on quality. Theoretical knowledge of the quality of education are supplemented by results of the researches carried out in relation to this topic.
dcterms:title
Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání Education of individuals with visual impairments in the context of quality education
skos:prefLabel
Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání Education of individuals with visual impairments in the context of quality education
skos:notation
RIV/61989592:15410/12:33149558!RIV15-MSM-15410___
n3:aktivita
n5:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n8:6712126 n8:9333428 n8:5474671 n8:9620400 n8:4737083
n3:druhVysledku
n10:B
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
132829
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/12:33149558
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
quality of education; integration; special education; visual defect; individuals with visual impairments; Education
n3:klicoveSlovo
n9:individuals%20with%20visual%20impairments n9:special%20education n9:visual%20defect n9:integration n9:Education n9:quality%20of%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[ACF48DC7A095]
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n3:pocetStranKnihy
124
n3:pocetTvurcuVysledku
5
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2012
n3:tvurceVysledku
Joklíková, Hana Finková, Dita Ludíková, Libuše Trefilíková, Tereza Majerová, Hana
s:numberOfPages
124
n13:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n14:isbn
978-80-244-3262-5
n19:organizacniJednotka
15410