This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33142722%21RIV13-GA0-15410___/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33142722%21RIV13-GA0-15410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Diagnostická a autodiagnostická činnost učitele představuje velmi složitý a náročný proces, jenž ovlivňuje plánování a průběh všech výchovně-vzdělávacích činností na primární škole. Důkladné poznání jednotlivých rysů osobnosti žáka, odkrytí jeho schopností a možností rozvoje a odhalení příčin, jsou totiž základním předpokladem k individuálnímu přístupu a optimálnímu rozvoji každého jednotlivce. Na základě teoretického postižení dané problematiky jsou dále v příspěvku popsány výsledky výzkumného řešení, jež bylo realizováno u učitelů primárních škol. Teacher diagnostics and self-diagnostics represents a very complex and demanding process that affects the planning and conduct of all educational activities in primary school. Through understanding of each pupil's personality traits, uncovering their abilities and development capacities and revealing the causes are essential for an individual approach and optimal development of each individual. Based on given theoretical description the research results are described as well. The research has been made among primary school teachers. Diagnostická a autodiagnostická činnost učitele představuje velmi složitý a náročný proces, jenž ovlivňuje plánování a průběh všech výchovně-vzdělávacích činností na primární škole. Důkladné poznání jednotlivých rysů osobnosti žáka, odkrytí jeho schopností a možností rozvoje a odhalení příčin, jsou totiž základním předpokladem k individuálnímu přístupu a optimálnímu rozvoji každého jednotlivce. Na základě teoretického postižení dané problematiky jsou dále v příspěvku popsány výsledky výzkumného řešení, jež bylo realizováno u učitelů primárních škol.
dcterms:title
Diagnostická a autodiagnostická kompetence učitele primární školy Diagnostická a autodiagnostická kompetence učitele primární školy Diagnostic and self-diagnostic competence of a primary school teacher
skos:prefLabel
Diagnostická a autodiagnostická kompetence učitele primární školy Diagnostic and self-diagnostic competence of a primary school teacher Diagnostická a autodiagnostická kompetence učitele primární školy
skos:notation
RIV/61989592:15410/12:33142722!RIV13-GA0-15410___
n18:predkladatel
n19:orjk%3A15410
n3:aktivita
n22:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0206)
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n8:2388626 n8:3703584
n3:druhVysledku
n11:D
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
130944
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/12:33142722
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
research; portfolio; primary school; Pedagogical diagnostics
n3:klicoveSlovo
n14:portfolio n14:Pedagogical%20diagnostics n14:primary%20school n14:research
n3:kontrolniKodProRIV
[CD0A1C30839E]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství VIII. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n15:GA406%2F09%2F0206
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n3:tvurceVysledku
Petrová, Jitka Fasnerová, Martina
n3:typAkce
n16:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-10-01+02:00
s:numberOfPages
12
n13:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n17:isbn
978-80-244-3374-5
n5:organizacniJednotka
15410