This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33138464%21RIV13-MSM-15410___/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33138464%21RIV13-MSM-15410___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V příspěvku se zabývám úlohou vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky. Studium matematiky vede k rozvoji logického myšlení a k rozvoji jednotlivých klíčových kompetencí, zejména kompetence k řešení problémů. Klíčové kompetence jsou závaznými výstupy v procesu vzdělávání a mají vliv na formování odborných a osobnostních kvalit absolventa vysoké školy. The paper deals with role of university math teacher in competency formation and competency developing of future math teachers. The math study contributes to developing of logical thinking and to developing of particular key competencies, especially to problem solving. We consider key competencies like obligatory output in educational process and they have big influence on formation of skilful and personal quality of university graduate. V příspěvku se zabývám úlohou vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky. Studium matematiky vede k rozvoji logického myšlení a k rozvoji jednotlivých klíčových kompetencí, zejména kompetence k řešení problémů. Klíčové kompetence jsou závaznými výstupy v procesu vzdělávání a mají vliv na formování odborných a osobnostních kvalit absolventa vysoké školy.
dcterms:title
Úloha vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky The University Teacher's Role in Competency Formation and Competency Developing of Future Math Teachers Úloha vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky
skos:prefLabel
Úloha vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky The University Teacher's Role in Competency Formation and Competency Developing of Future Math Teachers Úloha vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky
skos:notation
RIV/61989592:15410/11:33138464!RIV13-MSM-15410___
n4:predkladatel
n7:orjk%3A15410
n5:aktivita
n21:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n15:2013
n5:domaciTvurceVysledku
n16:5124468
n5:druhVysledku
n11:D
n5:duvernostUdaju
n17:S
n5:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
236642
n5:idVysledku
RIV/61989592:15410/11:33138464
n5:jazykVysledku
n13:cze
n5:klicovaSlova
competency of math teacher; education; problem solving; Logical thinking
n5:klicoveSlovo
n10:education n10:problem%20solving n10:Logical%20thinking n10:competency%20of%20math%20teacher
n5:kontrolniKodProRIV
[0100A8319DBD]
n5:mistoKonaniAkce
Trnava
n5:mistoVydani
Trnava
n5:nazevZdroje
Pedagogica Actualis III. Roly vysokoškolského učiteľa v procese vzdelávania
n5:obor
n18:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n15:2011
n5:tvurceVysledku
Hodaňová, Jitka
n5:typAkce
n6:EUR
n5:zahajeniAkce
2011-12-08+01:00
s:numberOfPages
267
n14:hasPublisher
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
n19:isbn
978-80-8105-373-3
n20:organizacniJednotka
15410