This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224870%21RIV12-MSM-15410___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10224870%21RIV12-MSM-15410___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Autorka příspěvku se pokusila seznámit pedagogickou společnost s výsledky jejího vnitřního grantu realizovaného na PdF v Olomouci s názvem: %22Tvorba a ověření nástrojů pro zjišťování úrovně vybraných sociálních dovedností u dětí předškolního věku%22. Projekt reaguje na aktuální potřeby související s ověřováním předškolního kurikula, tj. RVP PV. Cílem projektu bylo vytvoření a následné ověření nástrojů pro monitorování vybraných sociálních dovedností u dětí předškolního věku, a to na konci předškolního vzdělávání. The author tried to introduce educational society with the results of its internal grant implemented by the Pedagogical faculty in Olomouc entitled %22Creation and verification of instruments required for level detection of some social skills at preschool children%22. The project responds to current needs related to verification of pre-school curriculum-FEP PE. The project was the creation and subsequent verification of instruments for monitoring selected social skills in pre-school children, and at the end of pre-school education. Autorka příspěvku se pokusila seznámit pedagogickou společnost s výsledky jejího vnitřního grantu realizovaného na PdF v Olomouci s názvem: %22Tvorba a ověření nástrojů pro zjišťování úrovně vybraných sociálních dovedností u dětí předškolního věku%22. Projekt reaguje na aktuální potřeby související s ověřováním předškolního kurikula, tj. RVP PV. Cílem projektu bylo vytvoření a následné ověření nástrojů pro monitorování vybraných sociálních dovedností u dětí předškolního věku, a to na konci předškolního vzdělávání.
dcterms:title
Tvorba a ověření nástrojů pro zjišťování úrovně vybraných sociálních dovedností u dětí předškolního věku Creation and verification of instruments required for level detection of some social skills at pre-school children Tvorba a ověření nástrojů pro zjišťování úrovně vybraných sociálních dovedností u dětí předškolního věku
skos:prefLabel
Creation and verification of instruments required for level detection of some social skills at pre-school children Tvorba a ověření nástrojů pro zjišťování úrovně vybraných sociálních dovedností u dětí předškolního věku Tvorba a ověření nástrojů pro zjišťování úrovně vybraných sociálních dovedností u dětí předškolního věku
skos:notation
RIV/61989592:15410/11:10224870!RIV12-MSM-15410___
n14:predkladatel
n17:orjk%3A15410
n4:aktivita
n15:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n5:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n9:8767025
n4:druhVysledku
n18:D
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
236250
n4:idVysledku
RIV/61989592:15410/11:10224870
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
Pupils, teacher, nursery school, primary school, keys competencies, child of pre-school age, social competencies, curriculum, expected outcomes, Framework for pre-school education (FEP PE).
n4:klicoveSlovo
n11:expected%20outcomes n11:Framework%20for%20pre-school%20education%20%28FEP%20PE%29. n11:primary%20school n11:curriculum n11:Pupils n11:nursery%20school n11:keys%20competencies n11:teacher n11:social%20competencies n11:child%20of%20pre-school%20age
n4:kontrolniKodProRIV
[5927C95DBA16]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
n4:obor
n10:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2011
n4:tvurceVysledku
Zowadová, Iva
n4:typAkce
n16:EUR
n4:zahajeniAkce
2011-02-16+01:00
s:numberOfPages
6
n7:hasPublisher
Tribun EU s.r.o.
n21:isbn
978-80-263-0064-9
n12:organizacniJednotka
15410