This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223547%21RIV12-MSM-15410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223547%21RIV12-MSM-15410___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Professional teacher training for primary school in Faculty of Education at Palacký University in Olomouc is still innovated according to current needs and trends. The authors of the contribution informs on one concrete example of e-learning support implementation of primary math subject for professional teacher training. Subject The Repetitorium of Mathematics was introduced in 2007. The goal of this subject is minimize study unsuccessfulness caused by shortfalls in education in basic math knowledge necessary to father study. After existing experience is a need of innovation especially in respect of content form and content distribution. In terms of realization FRVŠ project no. 1515/2011 will be subject content processed to multimedia form, published and distributed to students by e-learning. The project output for the subject Repetitorium of Mathematics will be didactic processed study support and solved problems in the form of hypertext. Profesní příprava učitelů primární školy na PdF UP v Olomouci je stále inovována dle aktuálních potřeb a trendů. Na Katedře matematiky jsou tímto směrem koncipovány projekty, které napomáhají potřebné inovace realizovat. Příspěvek poukazuje na jeden konkrétní příklad realizace e-learningové podpory prvotního matematického předmětu pro profesní přípravu budoucích učitelů 1. stupně ZŠ. V roce 2007 vznikl v rámci projektu FRVŠ předmět Repetitorium matematiky. Cílem předmětu je minimalizovat studijní neúspěšnost způsobenou nedostatky v základních matematických znalostech nezbytných pro další studium. Po dosavadních zkušenostech je potřeba předmět inovovat především po stránce formy a distribuce obsahu. V rámci realizace projektu FRVŠ č. 1515/2011 bude obsahová náplň předmětu zpracována do multimediální podoby, publikována a distribuována studentům e-learningovou formou. Výstupem projektu budou didakticky zpracované studijní materiály a řešené příklady ve formě hypertextu. Profesní příprava učitelů primární školy na PdF UP v Olomouci je stále inovována dle aktuálních potřeb a trendů. Na Katedře matematiky jsou tímto směrem koncipovány projekty, které napomáhají potřebné inovace realizovat. Příspěvek poukazuje na jeden konkrétní příklad realizace e-learningové podpory prvotního matematického předmětu pro profesní přípravu budoucích učitelů 1. stupně ZŠ. V roce 2007 vznikl v rámci projektu FRVŠ předmět Repetitorium matematiky. Cílem předmětu je minimalizovat studijní neúspěšnost způsobenou nedostatky v základních matematických znalostech nezbytných pro další studium. Po dosavadních zkušenostech je potřeba předmět inovovat především po stránce formy a distribuce obsahu. V rámci realizace projektu FRVŠ č. 1515/2011 bude obsahová náplň předmětu zpracována do multimediální podoby, publikována a distribuována studentům e-learningovou formou. Výstupem projektu budou didakticky zpracované studijní materiály a řešené příklady ve formě hypertextu.
dcterms:title
The Innovated Concept of the Subject the Repetitorium of Mathematics in Faculty of Education at Palacký University in Olomouc Inovovaný koncept předmětu Repetitorium matematiky na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci Inovovaný koncept předmětu Repetitorium matematiky na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci
skos:prefLabel
Inovovaný koncept předmětu Repetitorium matematiky na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci Inovovaný koncept předmětu Repetitorium matematiky na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci The Innovated Concept of the Subject the Repetitorium of Mathematics in Faculty of Education at Palacký University in Olomouc
skos:notation
RIV/61989592:15410/11:10223547!RIV12-MSM-15410___
n14:predkladatel
n21:orjk%3A15410
n3:aktivita
n11:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n18:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n9:4038479 n9:6941389
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
205004
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/11:10223547
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
Repetitorium of Mathematics, Primary Education
n3:klicoveSlovo
n8:Repetitorium%20of%20Mathematics n8:Primary%20Education
n3:kontrolniKodProRIV
[9A7949A05EFA]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process, Proceedings of electronic version of reviewed contribution
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2011
n3:tvurceVysledku
Stopenová, Anna Nocar, David
n3:typAkce
n20:EUR
n3:zahajeniAkce
2011-05-19+02:00
s:numberOfPages
3
n19:hasPublisher
Univerzita obrany
n15:isbn
978-80-7231-779-0
n6:organizacniJednotka
15410