This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223238%21RIV12-GA0-15410___/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223238%21RIV12-GA0-15410___
rdf:type
skos:Concept n6:Vysledek
dcterms:description
Předkládaná publikace je jedním z dílčích výsledků řešení grantového projektu GAČR v rámci řešení projektu č. GAP407/11/1306 %22Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning%22. Předložená publikace je formálně rozdělena do 6 samostatných kapitol, které popisují problematiku realizace distančního vzdělávání formou e-learningu s využitím moderních vzdělávacích nástrojů ve formě elektronických studijních opor. V rámci publikace je také řešena problematika hodnocení vzdělávacích nástrojů pro e-learning a také návrh a ověření jedinečného systému hodnocení těchto vzdělávacích materiálů. This publication is one of the partial results of the grant project GACR under project No. GAP407/11/1306 %22Evaluation of educational materials for distance learning and e-learning%22. This publication is formally divided into six separate chapters, which describe the issue of implementation of distance education through e-learning using modern educational tools in the form of e-learning supports. The publication is also tackled the issue of evaluation of educational tools for e-learning and the design and verification of the unique system of evaluation of educational materials. Předkládaná publikace je jedním z dílčích výsledků řešení grantového projektu GAČR v rámci řešení projektu č. GAP407/11/1306 %22Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning%22. Předložená publikace je formálně rozdělena do 6 samostatných kapitol, které popisují problematiku realizace distančního vzdělávání formou e-learningu s využitím moderních vzdělávacích nástrojů ve formě elektronických studijních opor. V rámci publikace je také řešena problematika hodnocení vzdělávacích nástrojů pro e-learning a také návrh a ověření jedinečného systému hodnocení těchto vzdělávacích materiálů.
dcterms:title
Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu Approaches to evaluating electronic study supports for the realization of learning through e-learning Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu
skos:prefLabel
Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu Approaches to evaluating electronic study supports for the realization of learning through e-learning Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu
skos:notation
RIV/61989592:15410/11:10223238!RIV12-GA0-15410___
n6:predkladatel
n7:orjk%3A15410
n3:aktivita
n9:P
n3:aktivity
P(GAP407/11/1306)
n3:dodaniDat
n12:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n13:8624100
n3:druhVysledku
n21:B
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
223773
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/11:10223238
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
distance learning, e-learning, study support, system evaluation, evaluation criteria, educational research, factor analysis, cluster analysis, t-test
n3:klicoveSlovo
n4:distance%20learning n4:cluster%20analysis n4:e-learning n4:evaluation%20criteria n4:system%20evaluation n4:factor%20analysis n4:educational%20research n4:study%20support n4:t-test
n3:kontrolniKodProRIV
[3CD6CC627989]
n3:mistoVydani
Litovel
n3:nazevEdiceCisloSvazku
e-learning ve vzdělávání
n3:nazevZdroje
Přístupy k hodnocení elektronických studijních opor určených pro realizaci výuky formou e-learningu
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
124
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n8:GAP407%2F11%2F1306
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n3:tvurceVysledku
KLEMENT, Milan
s:numberOfPages
124
n18:hasPublisher
Velfel
n16:isbn
978-80-87557-13-6
n17:organizacniJednotka
15410