This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33118631%21RIV12-MSM-15410___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33118631%21RIV12-MSM-15410___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
The article deals with ethic aspects of teacher's and pupil's relationship, to be exact communication from teacher to pupil. It brings exact examples from school, how pupil's self-confidence can be influenced in a bad way in case teacher uses wrong psychological instruments. Článek se zamýšlí nad etickými aspekty komunikace učitele a žáka, konkrétněji učitele k žákovi. Nabízí konkrétní příklady z prostředí školy, jak může nesprávné užití psychologických prostředků učitelem negativně ovlivnit sebeúctu žáka. Článek se zamýšlí nad etickými aspekty komunikace učitele a žáka, konkrétněji učitele k žákovi. Nabízí konkrétní příklady z prostředí školy, jak může nesprávné užití psychologických prostředků učitelem negativně ovlivnit sebeúctu žáka.
dcterms:title
Psychogenní patogenie ve škole aneb jak lze poškodit žáka Psychogenní patogenie ve škole aneb jak lze poškodit žáka Psychological pathogenic at school or how to damage a pupil
skos:prefLabel
Psychological pathogenic at school or how to damage a pupil Psychogenní patogenie ve škole aneb jak lze poškodit žáka Psychogenní patogenie ve škole aneb jak lze poškodit žáka
skos:notation
RIV/61989592:15410/10:33118631!RIV12-MSM-15410___
n3:aktivita
n7:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n16:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n10:8203806 n10:3965015
n3:druhVysledku
n14:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
283383
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/10:33118631
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
relatioship teacher-schoolchild; moral aspect relationship; Ethics
n3:klicoveSlovo
n6:Ethics n6:moral%20aspect%20relationship n6:relatioship%20teacher-schoolchild
n3:kontrolniKodProRIV
[7B83C09F7DCB]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Etika ve vědách o výchově
n3:obor
n11:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2010
n3:tvurceVysledku
Plevová, Irena Pugnerová, Michaela
n3:typAkce
n18:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-02-10+01:00
s:numberOfPages
14
n9:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n20:isbn
978-80-244-2654-9
n19:organizacniJednotka
15410