This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10223594%21RIV12-MSM-15410___/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10223594%21RIV12-MSM-15410___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
This study describes problematics of a functional thinking. It points out it'simportance for everybody, especially for a future pedagogic specialists on all school levels. It represents a purpose of the determined dissertation thesis which focuses on a determination of a level of this thinking type and a possibility of it's expansion for students of mathematics teaching. Příspěvek přibližuje problematiku funkčního myšlení. Připomíná jeho význam pro každého člověka, zejména budoucích pedagogických pracovníků na všech stupních škol. Představuje plány zamýšlené disertační práce, zaměřené na zjištění úrovně tohoto typu myšlení studentů učitelství matematiky a možnosti jeho rozvoje u studentů učitelství matematiky Příspěvek přibližuje problematiku funkčního myšlení. Připomíná jeho význam pro každého člověka, zejména budoucích pedagogických pracovníků na všech stupních škol. Představuje plány zamýšlené disertační práce, zaměřené na zjištění úrovně tohoto typu myšlení studentů učitelství matematiky a možnosti jeho rozvoje u studentů učitelství matematiky
dcterms:title
K funkčnímu myšlení žáků a studentů bout Functional Thinking of pupils and students K funkčnímu myšlení žáků a studentů
skos:prefLabel
K funkčnímu myšlení žáků a studentů bout Functional Thinking of pupils and students K funkčnímu myšlení žáků a studentů
skos:notation
RIV/61989592:15410/10:10223594!RIV12-MSM-15410___
n5:aktivita
n6:N
n5:aktivity
N
n5:dodaniDat
n19:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n20:2171317
n5:druhVysledku
n17:D
n5:duvernostUdaju
n14:S
n5:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
265748
n5:idVysledku
RIV/61989592:15410/10:10223594
n5:jazykVysledku
n15:cze
n5:klicovaSlova
functional thinking; Function
n5:klicoveSlovo
n9:Function n9:functional%20thinking
n5:kontrolniKodProRIV
[4990A1FF8FA6]
n5:mistoKonaniAkce
Olomouc
n5:mistoVydani
Olomouc
n5:nazevZdroje
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VIII.
n5:obor
n10:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n19:2010
n5:tvurceVysledku
Salvetová, Leona
n5:typAkce
n7:EUR
n5:zahajeniAkce
2010-12-01+01:00
s:numberOfPages
4
n8:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n4:isbn
978-80-244-2815-4
n18:organizacniJednotka
15410