This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217344%21RIV11-MSM-15410___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217344%21RIV11-MSM-15410___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The study text firstly explains basic concepts such as quality, quality management and its complexity in schooling. The principles of quality management in Czech school system are further explained. The second chapter introduces the principle of TQM, %22model of quality management%22, describes PDCA cycle and characterises basis of ISO , CAF and EFQM in a simple way. With the use of particular examples of school the advantages and disadvantages of EFQM, CAF and ISO model are explained. Studijní text nejprve vysvětluje pojmy kvalita, řízení kvality a jejich komplikovanost ve školství. Dále objasňuje principy řízení kvality v českém školství. Druhá kapitola přibližuje princip TQM, %22model řízení kvality%22, popisuje PDCA cyklus a stručným způsobem charakterizuje principy norem ISO a modelů EFQM a CAF. Třetí kapitola popisuje postupy aplikace modelů EFQM a CAF ve vybraných českých školách. Na konkrétních příkladech uvádí přínosy a nevýhody aplikace modelu EFQM či CAF. Studijní text nejprve vysvětluje pojmy kvalita, řízení kvality a jejich komplikovanost ve školství. Dále objasňuje principy řízení kvality v českém školství. Druhá kapitola přibližuje princip TQM, %22model řízení kvality%22, popisuje PDCA cyklus a stručným způsobem charakterizuje principy norem ISO a modelů EFQM a CAF. Třetí kapitola popisuje postupy aplikace modelů EFQM a CAF ve vybraných českých školách. Na konkrétních příkladech uvádí přínosy a nevýhody aplikace modelu EFQM či CAF.
dcterms:title
Models of quality management and school Modely řízení kvality a škola Modely řízení kvality a škola
skos:prefLabel
Modely řízení kvality a škola Models of quality management and school Modely řízení kvality a škola
skos:notation
RIV/61989592:15410/10:10217344!RIV11-MSM-15410___
n3:aktivita
n8:O
n3:aktivity
O
n3:dodaniDat
n9:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n14:1999222
n3:druhVysledku
n7:O
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
272126
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/10:10217344
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
Quality, quality management, TQM, %22model of quality management%22, PDCA cycle, CAF, EFQM, ISO, examples of school
n3:klicoveSlovo
n4:PDCA%20cycle n4:Quality n4:ISO n4:TQM n4:examples%20of%20school n4:EFQM n4:quality%20management n4:CAF n4:%2522model%20of%20quality%20management%2522
n3:kontrolniKodProRIV
[A2C36C72F855]
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2010
n3:tvurceVysledku
Michek, Stanislav Poláchová Vašťatková, Jana
n13:organizacniJednotka
15410