This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009219%21RIV10-MSM-15410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009219%21RIV10-MSM-15410___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Tak jako v průmyslové výrobě, tak i ve školství změna principu použité techniky často znamená i změnu technologie. Zároveň to znamená značné kvalitativní změny v metodách, zvyšování nároků na pedagoga a tedy i jinou organizaci práce. Žáci se výukou připravují pro práci ve svém budoucím zaměstnání, v provozním prostředí, kde se otázky řízení a regulace staly zcela běžnými, budou jednou účastni v procesech racionalizace výroby a distribuce a postupně sami musí být tedy nositeli racionalizace řídící práce. Proto je na místě prosazovat odborné zásady, metody a prostředky řízení už v jejich základní školní práci, a to cílevědomě, aby si sami aktivně vytvářeli správnou orientaci. It is true of education as well as of, let say, industrial production that change of a specific technique used results in a change of the whole technology. For teachers, this translates into increased demands on methodology and time management. During learning students prepare for their future professions. In the working process, management and regulation are essential conditions for successful performance. Students will thus take part in the process of production rationalization and distribution and gradually, they will need to be able to guarantee work efficiency on their own. That is why it is appropriate to apply management principles, methods, and tools already at elementary schools, setting up the conditions in a way that will encourage students to modify the directions of their career actively and independent. Tak jako v průmyslové výrobě, tak i ve školství změna principu použité techniky často znamená i změnu technologie. Zároveň to znamená značné kvalitativní změny v metodách, zvyšování nároků na pedagoga a tedy i jinou organizaci práce. Žáci se výukou připravují pro práci ve svém budoucím zaměstnání, v provozním prostředí, kde se otázky řízení a regulace staly zcela běžnými, budou jednou účastni v procesech racionalizace výroby a distribuce a postupně sami musí být tedy nositeli racionalizace řídící práce. Proto je na místě prosazovat odborné zásady, metody a prostředky řízení už v jejich základní školní práci, a to cílevědomě, aby si sami aktivně vytvářeli správnou orientaci.
dcterms:title
Počítačová podpora experimentu Počítačová podpora experimentu Computer Aided Experiment
skos:prefLabel
Computer Aided Experiment Počítačová podpora experimentu Počítačová podpora experimentu
skos:notation
RIV/61989592:15410/09:00009219!RIV10-MSM-15410___
n3:aktivita
n18:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n13:3430936
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
333760
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/09:00009219
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
Experiment; education; electrical engineering; electronics; construction .
n3:klicoveSlovo
n12:education n12:Experiment n12:construction%20. n12:electrical%20engineering n12:electronics
n3:kontrolniKodProRIV
[3F7EA7862AB0]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
SEKEL 2009
n3:obor
n4:JA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2009
n3:tvurceVysledku
Serafín, Čestmír
s:numberOfPages
182
n19:hasPublisher
Vysoké učení technické v Brně
n16:isbn
978-80-214-3934-4
n10:organizacniJednotka
15410