This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003762%21RIV08-GA0-15410___/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003762%21RIV08-GA0-15410___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek seznamuje s výsledkem výzkumu, ve kterém byla provedena verifikace již teoreticky vytvořené tapologie učitelů, podle níž se učitelé, podle jejich schopnosti a ochoty pracovat s inovacemi, dají rozdělit do pěti skupin. Na základě empirické analýzy se však ukázalo, že čeští učitelé svůj postoj k ICT vyjadřují poněkud odlišným způsobem, a to tak, že vytvářejí dvě názorově odlišné skupiny, z nichž jedna je vývojem a rychlostí výpočetní techniky frustrována a druhá naopak informační technologie, počítačové sítě a výpočetní techniku hojně využívá. There was taken a verification of an already theoretically created teachers´ typology that shows the possible division of the latter into five groups according to their own ability and willingness to use innovations. By means of an empirical analysis we realized that Czech teachers express theirn attitudes towards ICT in different ways than can be divided into two groups. The first group is frustrated by the development of ICT whereas the second one makes a full use of ICT and computer networks. Příspěvek seznamuje s výsledkem výzkumu, ve kterém byla provedena verifikace již teoreticky vytvořené tapologie učitelů, podle níž se učitelé, podle jejich schopnosti a ochoty pracovat s inovacemi, dají rozdělit do pěti skupin. Na základě empirické analýzy se však ukázalo, že čeští učitelé svůj postoj k ICT vyjadřují poněkud odlišným způsobem, a to tak, že vytvářejí dvě názorově odlišné skupiny, z nichž jedna je vývojem a rychlostí výpočetní techniky frustrována a druhá naopak informační technologie, počítačové sítě a výpočetní techniku hojně využívá.
dcterms:title
Typology of Czech teachers according to their ICT technique - research utilization Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití
skos:prefLabel
Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití Typology of Czech teachers according to their ICT technique - research utilization Typologie českých učitelů podle způsobu práce s ICT a možnosti jejího využití
skos:notation
RIV/61989592:15410/07:00003762!RIV08-GA0-15410___
n3:strany
405-408
n3:aktivita
n16:P
n3:aktivity
P(GA406/03/1446)
n3:dodaniDat
n9:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n12:3219364
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
456178
n3:idVysledku
RIV/61989592:15410/07:00003762
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
teachers; ICT; E. M. Rogers a A. G. Moore´s typology; a pedagogical research
n3:klicoveSlovo
n6:teachers n6:E.%20M.%20Rogers%20a%20A.%20G.%20Moore%C2%B4s%20typology n6:ICT n6:a%20pedagogical%20research
n3:kontrolniKodProRIV
[95AE1636031B]
n3:mistoVydani
Komárno
n3:nazevZdroje
XIX. DIDMATTECH 2006
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n8:GA406%2F03%2F1446
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n3:tvurceVysledku
Chráska, Miroslav
s:numberOfPages
456
n18:hasPublisher
Univerzita J. Selyeho v Komárne
n15:isbn
978-80-89234-23-3
n5:organizacniJednotka
15410