This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15410%2F04%3A00001339%21RIV%2F2005%2FGA0%2F154105%2FN/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15410%2F04%3A00001339%21RIV%2F2005%2FGA0%2F154105%2FN
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
Současná edukační realita je charakterizována poměrně masivním zaváděním informačních technologií (ICT) do škol. Není však zcela jasné, jak tento jev ovlivní efektivitu edukace, ani jak se k zavádění ICT staví učitelé. Určitým východiskem pro vymezení typologie uživatelů ICT mezi učiteli je Individual Innovativeness Theory , která vyjadřuje vztah mezi inovacemi a jejich aplikováním do vzdělávání. Teorie byla formulována v 80. letech a podle ní mohou být lidé (a přirozeně tedy i učitelé) rozděleni do pěti základních skupin a to podle jejich přístupu k inovacím a novinkám. Současná edukační realita je charakterizována poměrně masivním zaváděním informačních technologií (ICT) do škol. Není však zcela jasné, jak tento jev ovlivní efektivitu edukace, ani jak se k zavádění ICT staví učitelé. Určitým východiskem pro vymezení typologie uživatelů ICT mezi učiteli je Individual Innovativeness Theory , která vyjadřuje vztah mezi inovacemi a jejich aplikováním do vzdělávání. Teorie byla formulována v 80. letech a podle ní mohou být lidé (a přirozeně tedy i učitelé) rozděleni do pěti základních skupin a to podle jejich přístupu k inovacím a novinkám. The paper describes preliminary results of a pedagogical research intended to verify the possibility, conform to E. M. Rogers and A. G. Moores typology, to classifi czech teachers as well to five groups in dependance to their ICT technique.
dcterms:title
Učitelé a jejich vztah k informačním technologiím Typology of teachers according to their ICT technique Učitelé a jejich vztah k informačním technologiím
skos:prefLabel
Typology of teachers according to their ICT technique Učitelé a jejich vztah k informačním technologiím Učitelé a jejich vztah k informačním technologiím
skos:notation
RIV/61989592:15410/04:00001339!RIV/2005/GA0/154105/N
n4:strany
555-558
n4:aktivita
n8:P
n4:aktivity
P(GA406/03/1446)
n4:dodaniDat
n12:2005
n4:domaciTvurceVysledku
n5:3219364
n4:druhVysledku
n15:D
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
591208
n4:idVysledku
RIV/61989592:15410/04:00001339
n4:jazykVysledku
n16:cze
n4:klicovaSlova
Typology;teachers;ICT technique;
n4:klicoveSlovo
n13:ICT%20technique n13:Typology n13:teachers
n4:kontrolniKodProRIV
[2DB18709CCC6]
n4:mistoVydani
České Budějovice
n4:nazevZdroje
Pedagogický software
n4:obor
n6:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n7:GA406%2F03%2F1446
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2004
n4:tvurceVysledku
Chráska, Miroslav
s:numberOfPages
720
n10:hasPublisher
Scientific Pedagogical Publishing
n14:isbn
80-85645-49-1
n9:organizacniJednotka
15410