This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153235%21RIV15-MSM-15310___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153235%21RIV15-MSM-15310___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
During collegiate education of future teachers, it is necessary to continuously upgrade study materials and innovate the requirements for the vocational part of the education. During the solution of the EU project %22Innovation of vocational education of future teachers of Chemistry%22, a number of study materials were compiled, which have been used by students in the preparation for teaching in the Chemistry Teaching Methodology courses as well as in the teaching practice at schools. School experiments represent an integral part of Chemistry teaching, which is why there is great emphasis on them during the collegiate education, so that the future teachers were able to learn them and also perform them in practice safely and confidently. The studies of Chemistry Teaching Methodology enable students to get in direct contact with pupils of varied age categories during excursions, organizing Chemical Olympics, events aimed at popularization of science (Science Fair, Children's University, Night of Scientists etc.), during which the students verify their ability to realize school chemical experiments and to lead pupils during experiments. The experimental activities form a basis of the Inquiry-based Science Education (IBSE), which should be used by young teachers in Chemistry teaching practice. Při vysokoškolské přípravě budoucích učitelů je nutné průběžně doplňovat studijní materiály a inovovat požadavky na jejich profesní složku vzdělávání. V rámci EU projektu %22Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie%22 bylo zpracováno několik studijních materiálů, které studenti učitelství využívají při přípravě na výuku jak v didaktických předmětech oboru chemie, tak při pedagogické praxi na školách. Nedílnou součástí výuky chemie jsou školní experimenty, proto je kladen velký důraz na to, aby si je budoucí učitelé řádně osvojili a zvládli je v praxi bezpečně a s jistou realizovat. Studentům učitelství chemie je v průběhu studia umožněn ve velké míře přímý kontakt s žáky různých věkových kategorií při exkurzích, při organizaci Chemické olympiády, při akcích zaměřených na popularizaci přírodních věd (Přírodovědný jarmark, Dětská univerzita, Noc vědců, apod.), při kterých si ověří své schopnosti realizovat školní chemické experimenty a vést při experimentování žáky. Experimentální činnost je také základem badatelsky orientované výuky (IBSE Inquiry-based Science Education), kterou by mladí učitelé měli ve školské praxi v chemii používat. Při vysokoškolské přípravě budoucích učitelů je nutné průběžně doplňovat studijní materiály a inovovat požadavky na jejich profesní složku vzdělávání. V rámci EU projektu %22Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie%22 bylo zpracováno několik studijních materiálů, které studenti učitelství využívají při přípravě na výuku jak v didaktických předmětech oboru chemie, tak při pedagogické praxi na školách. Nedílnou součástí výuky chemie jsou školní experimenty, proto je kladen velký důraz na to, aby si je budoucí učitelé řádně osvojili a zvládli je v praxi bezpečně a s jistou realizovat. Studentům učitelství chemie je v průběhu studia umožněn ve velké míře přímý kontakt s žáky různých věkových kategorií při exkurzích, při organizaci Chemické olympiády, při akcích zaměřených na popularizaci přírodních věd (Přírodovědný jarmark, Dětská univerzita, Noc vědců, apod.), při kterých si ověří své schopnosti realizovat školní chemické experimenty a vést při experimentování žáky. Experimentální činnost je také základem badatelsky orientované výuky (IBSE Inquiry-based Science Education), kterou by mladí učitelé měli ve školské praxi v chemii používat.
dcterms:title
Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie Innovation of the professional training of future Chemistry teachers
skos:prefLabel
Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie Innovation of the professional training of future Chemistry teachers
skos:notation
RIV/61989592:15310/14:33153235!RIV15-MSM-15310___
n3:aktivita
n18:O
n3:aktivity
O
n3:dodaniDat
n8:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n6:1005944 n6:2068079 n6:3334864
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
21976
n3:idVysledku
RIV/61989592:15310/14:33153235
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Teaching of Chemistry. Teachers' preparation. Chemical experiments
n3:klicoveSlovo
n11:Teaching%20of%20Chemistry.%20Teachers%27%20preparation.%20Chemical%20experiments
n3:kontrolniKodProRIV
[318D280DB078]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/ Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2014
n3:tvurceVysledku
Kameníček, Jiří Klečková, Marta Prášilová, Jana
n3:typAkce
n17:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-09-15+02:00
s:numberOfPages
6
n19:hasPublisher
Gaudeamus
n16:isbn
978-80-7435-417-5
n15:organizacniJednotka
15310