This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153191%21RIV15-MSM-15310___/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153191%21RIV15-MSM-15310___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.scied.cz/index.php/scied/article/viewFile/66/85
dcterms:description
Předložený článek prezentuje pedagogický výzkum, konkrétně jeho část, která je zaměřená na zařazování moderních i již historických průmyslových výrob chemických látek do výuky chemie na gymnáziích v České republice. Data, která jsou v článku diskutována, vycházejí z obsahové analýzy učebnic chemie používaných na gymnáziích a z dotazníkového šetření uskutečněného v letech 2010 a 2011 mezi učiteli chemie na vybraných gymnáziích v ČR. Testování byla podrobena možná souvislost mezi učivem uvedeným v učebnicích chemie a prezentováním tématu učiteli chemie ve výuce. The article presents a research study, especially its part which is focused on the including of modern and historic industrial chemical technologies in the chemistry teaching at Czech secondary grammar schools. The article discusses data which are based on a content analysis of chemistry textbooks used at grammar schools and a questionnaire survey realized in 2010 and 2011 among chemistry teachers at selected grammar schools in the Czech Republic. A possible association between topics mentioned in chemistry textbooks and the ones presented in the lectures was tested. Předložený článek prezentuje pedagogický výzkum, konkrétně jeho část, která je zaměřená na zařazování moderních i již historických průmyslových výrob chemických látek do výuky chemie na gymnáziích v České republice. Data, která jsou v článku diskutována, vycházejí z obsahové analýzy učebnic chemie používaných na gymnáziích a z dotazníkového šetření uskutečněného v letech 2010 a 2011 mezi učiteli chemie na vybraných gymnáziích v ČR. Testování byla podrobena možná souvislost mezi učivem uvedeným v učebnicích chemie a prezentováním tématu učiteli chemie ve výuce.
dcterms:title
Historické a moderní průmyslové metody ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Scientia in educatione Historical and Modern Industrial Methods in Chemistry Teaching at Czech Secondary Grammar Schools Historické a moderní průmyslové metody ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Scientia in educatione
skos:prefLabel
Historické a moderní průmyslové metody ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Scientia in educatione Historical and Modern Industrial Methods in Chemistry Teaching at Czech Secondary Grammar Schools Historické a moderní průmyslové metody ve výuce chemie na gymnáziích v České republice. Scientia in educatione
skos:notation
RIV/61989592:15310/14:33153191!RIV15-MSM-15310___
n4:aktivita
n17:S
n4:aktivity
S
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n9:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n5:2068079 n5:1005944 n5:3334864
n4:druhVysledku
n18:J
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
19240
n4:idVysledku
RIV/61989592:15310/14:33153191
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
teaching of industrial chemistry, grammar school, textbook evaluation
n4:klicoveSlovo
n13:grammar%20school n13:teaching%20of%20industrial%20chemistry n13:textbook%20evaluation
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[094D83BBE899]
n4:nazevZdroje
Scientia in educatione
n4:obor
n11:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n4:svazekPeriodika
5
n4:tvurceVysledku
Kameníček, Jiří Klečková, Marta Prášilová, Jana
s:issn
1804-7106
s:numberOfPages
10
n8:organizacniJednotka
15310