This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15310%2F08%3A00005449%21RIV09-MSM-15310___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15310%2F08%3A00005449%21RIV09-MSM-15310___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
V článku jsou uvedeny obecné představy a zkušenosti s tvorbou a hodnocením učebnic matematiky. The article presents general ideas and authors experience about creation and evaluation math textbooks. The article presents general ideas and authors experience about creation and evaluation math textbooks.
dcterms:title
The Role and Assessment of Textbooks in Mathematics Education Úloha a hodnocení učebnic ve vyučování matematice The Role and Assessment of Textbooks in Mathematics Education
skos:prefLabel
The Role and Assessment of Textbooks in Mathematics Education Úloha a hodnocení učebnic ve vyučování matematice The Role and Assessment of Textbooks in Mathematics Education
skos:notation
RIV/61989592:15310/08:00005449!RIV09-MSM-15310___
n3:aktivita
n10:P
n3:aktivity
P(2E06029)
n3:cisloPeriodika
6
n3:dodaniDat
n7:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n15:9986596 n15:5145465
n3:druhVysledku
n11:J
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
393126
n3:idVysledku
RIV/61989592:15310/08:00005449
n3:jazykVysledku
n16:eng
n3:klicovaSlova
textbook research; mathematics textbooks; didactic functions; problem solving; concept maps
n3:klicoveSlovo
n9:mathematics%20textbooks n9:problem%20solving n9:didactic%20functions n9:textbook%20research n9:concept%20maps
n3:kodStatuVydavatele
LT - Litevská republika
n3:kontrolniKodProRIV
[0F0B51F2DCED]
n3:nazevZdroje
Problems of Education in the 21st Century
n3:obor
n8:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n12:2E06029
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2008
n3:svazekPeriodika
2
n3:tvurceVysledku
Molnár, Josef Čeretková, Soňa Petr, Dalibor Šedivý, Ondrej
s:issn
1822-7864
s:numberOfPages
11
n18:organizacniJednotka
15310