This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00009881%21RIV10-MSM-15310___/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00009881%21RIV10-MSM-15310___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The students of teaching of chemistry take part in the cooperation of The Science Faculty of UP with basic and secondary schools in our region for a long time. For the first time the students of the secondary schools in Olomouc visited chemical ringlet - practices, that took place at faculty laboratory once a week. The chemical practise took place at laboratory of secondary school next year. The subject Practical learning of chemistry was put into the studying plan of branch the teching of chemistry, the students act at secondary schools as assistants in the frame of it. University students positively appreciate this way of learning for their future job and the schools want to continue this cooperation too. Již dlouhodobě jsou studenti učitelství chemie zapojováni do spolupráce PřF UP se základními a středním školami v regionu. V počáteční fázi jsme umožnili studentům gymnázií v Olomouci navštěvovat chemický kroužek - praktická cvičení, která probíhala v laboratořích PřF 1krát týdně. V dalším roce chemické praktikum probíhalo v laboratoři gymnázia. Praktikum během dvouletého cyklu vedli studenti učitelství chemie pod odborným vedením VŠ pedagogů a pod dohledem učitele chemie z gymnázia. Do studijního plánu oboru učitelství chemie byl zařazen předmět Praktická výuka chemie, v rámci kterého studenti působí na středních školách jako asistenti učitele. VŠ studenti pozitivně hodnotí tento způsob přípravy na budoucí povolání a a také školy chtějí ve spolupráci pokračovat. Již dlouhodobě jsou studenti učitelství chemie zapojováni do spolupráce PřF UP se základními a středním školami v regionu. V počáteční fázi jsme umožnili studentům gymnázií v Olomouci navštěvovat chemický kroužek - praktická cvičení, která probíhala v laboratořích PřF 1krát týdně. V dalším roce chemické praktikum probíhalo v laboratoři gymnázia. Praktikum během dvouletého cyklu vedli studenti učitelství chemie pod odborným vedením VŠ pedagogů a pod dohledem učitele chemie z gymnázia. Do studijního plánu oboru učitelství chemie byl zařazen předmět Praktická výuka chemie, v rámci kterého studenti působí na středních školách jako asistenti učitele. VŠ studenti pozitivně hodnotí tento způsob přípravy na budoucí povolání a a také školy chtějí ve spolupráci pokračovat.
dcterms:title
Asistent učitele - rozšíření pedagogické praxe budoucích učitelů chemie Assintant of teacher - expanding of pedagogical practise of the future chemistry teachers Asistent učitele - rozšíření pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
skos:prefLabel
Assintant of teacher - expanding of pedagogical practise of the future chemistry teachers Asistent učitele - rozšíření pedagogické praxe budoucích učitelů chemie Asistent učitele - rozšíření pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
skos:notation
RIV/61989592:15310/05:00009881!RIV10-MSM-15310___
n3:aktivita
n16:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n6:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n9:6817505 n9:1005944
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
513111
n3:idVysledku
RIV/61989592:15310/05:00009881
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
pedagogical praxe; didactics, assistant of teacher
n3:klicoveSlovo
n5:didactics n5:assistant%20of%20teacher n5:pedagogical%20praxe
n3:kodStatuVydavatele
SK - Slovenská republika
n3:kontrolniKodProRIV
[1E423A07FEE9]
n3:nazevZdroje
ChemZi
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2005
n3:svazekPeriodika
1
n3:tvurceVysledku
Fadrná, Veronika Topičová, Petra Klečková, Marta Nevěčná, Taťjána
s:issn
1336-7242
s:numberOfPages
1
n10:organizacniJednotka
15310