This HTML5 document contains 52 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33151090%21RIV15-MSM-15210___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33151090%21RIV15-MSM-15210___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://psychkont.osu.cz/fulltext/2014/Kolarik_etal_2014_S.pdf
dcterms:description
Článek popisuje vliv spolupráce asistenta pedagoga (AP) u dítěte integrovaného pro poruchy chování v běžné třídě. Pro sběr dat byla použita polostrukturovaná interview a fokusní skupiny. Data byla získána od zodpovědného pracovníka KÚ Olomouckého kraje, od pracovníků PPP Bruntál a PPP Olomouckého kraje a od tzv. %22rodin%22, které tvořili vždy rodiče integrovaného dítěte, dítě integrované pro poruchu chování, třídní učitel (TU) a AP. Pro výběr výzkumného vzorku byl použit prostý záměrný výběr. Za silné stránky přidělování AP lze považovat například zlepšení prospěchu, chování či pozice integrovaných dětí v třídním kolektivu. Za slabé či rizikové faktory můžeme považovat například nejednotnost způsobu přidělování AP v různých krajích ČR, nezapojování TU do procesu výběru AP, vyučování dítěte asistentem mimo třídní kolektiv, souběh úvazků u poloviny AP a nejednotné nároky na dítě ze strany rodičů a TU. Na základě většího počtu interview a fokusních skupin, ale i na základě triangulace dat, se podařilo vytvořit velmi komplexní pohled na danou problematiku Článek popisuje vliv spolupráce asistenta pedagoga (AP) u dítěte integrovaného pro poruchy chování v běžné třídě. Pro sběr dat byla použita polostrukturovaná interview a fokusní skupiny. Data byla získána od zodpovědného pracovníka KÚ Olomouckého kraje, od pracovníků PPP Bruntál a PPP Olomouckého kraje a od tzv. %22rodin%22, které tvořili vždy rodiče integrovaného dítěte, dítě integrované pro poruchu chování, třídní učitel (TU) a AP. Pro výběr výzkumného vzorku byl použit prostý záměrný výběr. Za silné stránky přidělování AP lze považovat například zlepšení prospěchu, chování či pozice integrovaných dětí v třídním kolektivu. Za slabé či rizikové faktory můžeme považovat například nejednotnost způsobu přidělování AP v různých krajích ČR, nezapojování TU do procesu výběru AP, vyučování dítěte asistentem mimo třídní kolektiv, souběh úvazků u poloviny AP a nejednotné nároky na dítě ze strany rodičů a TU. Na základě většího počtu interview a fokusních skupin, ale i na základě triangulace dat, se podařilo vytvořit velmi komplexní pohled na danou problematiku This article looks into the problem which is really topical nowadays. There are more and more requests for the assignments of pedagogical assistants to children with behavioural disturbances in a normal class. Nevertheless there is no provement that this assignment of pedagogical assistant is really effective and if the given wherewithal suits the purpose. The article describes the influence of pedagogical assistant's cooperation upon a child integrated because of his behavioural disturbances in a normal class. For data acquisition the semistructured interviews and focused groups were used. Those data were obtained from responsible employee from county council Olomouc region, from Pedagogical - psychological counselling employees Bruntál and from Pedagogical - psychological counselling employees from Olomouc and also from so-called %22families%22 made out of intergrated child's parents, integrated child because of his behavioural disturbances, class master and pedagogical assistant. For a selection of research sample the simple intended selection was used. As good things of pedagogical assistant allotment can be considered for example improving of child's school evaluations, behaviour or the possition of intergrated child in the class. There is also a problem of the raising the teaching effectiveness in the whole class, active support of pedagogical assistents from the school director's side as well as great relationships between pedagogical assistents and class children. As weaker sides of this we can consider the disunity of the way of pedagogical assistant allotment in different regions in the Czech Republic, the not participating of class master in the process of choosing pedagogical assistant, the pedagogical assistant 's child teaching out of the class, poly-duties by a plenty of pedagogical assistant and the different demands from the parent's and class master's side.
dcterms:title
Spolupráce asistenta pedagoga při integraci dítěte s poruchou chování v běžné třídě Spolupráce asistenta pedagoga při integraci dítěte s poruchou chování v běžné třídě Cooperation of pedagogical assistant during integration of a child with behavioural disturbances in a normal class
skos:prefLabel
Spolupráce asistenta pedagoga při integraci dítěte s poruchou chování v běžné třídě Cooperation of pedagogical assistant during integration of a child with behavioural disturbances in a normal class Spolupráce asistenta pedagoga při integraci dítěte s poruchou chování v běžné třídě
skos:notation
RIV/61989592:15210/14:33151090!RIV15-MSM-15210___
n3:aktivita
n13:O
n3:aktivity
O
n3:cisloPeriodika
Suppl.
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n8:5922798 n8:2984601 n8:7633807 n8:3517098 n8:7545150 n8:5458455
n3:druhVysledku
n11:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
46728
n3:idVysledku
RIV/61989592:15210/14:33151090
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
pedagogical assistant, ADHD, class master, parents, %22family%22
n3:klicoveSlovo
n7:parents n7:ADHD n7:class%20master n7:pedagogical%20assistant n7:%2522family%2522
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[3325BA37C5D4]
n3:nazevZdroje
Psychologie a její kontexty
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
6
n3:pocetTvurcuVysledku
6
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2014
n3:svazekPeriodika
5
n3:tvurceVysledku
Štefek, František Kolařík, Marek Licková, Barbora Motlová, Kateřina Dolejš, Martin Piňos, Miroslav
s:issn
1805-9023
s:numberOfPages
19
n18:organizacniJednotka
15210