This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150574%21RIV15-MSM-15210___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150574%21RIV15-MSM-15210___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
rdfs:seeAlso
https://www.academia.edu/8686343/Komunika%C4%8Dn%C3%AD_strategie_%C4%8Desk%C3%BDch_poslanc%C5%AF_na_Facebooku
dcterms:description
The article focuses on the Facebook use among Czech members of parliament. After conducting an overall quantitative analysis of the period I/2012 - VI/2012 (where it shows that of the total 200 of Czech representatives, 135 persons have a Facebook account) we have also done a thorough investigation of carefully selected 10 profiles. Our aim was to compare these profiles with 4 hypotheses we propose. These are measuring the scale of Facebook %22activity%22 from non-active profiles to active communication with followers, working with commentaries and creating feedback. Our survey does not attempt to describe the activities of all Czech parliament members or a detailed analysis of a chosen profile or profiles, but rather to suggest some communication strategies connected to political marketing and new media, especially social networks such as Facebook. Studie se zaměřuje na to, zda a jakým způsobem využívají čeští poslanci Facebook jako komunikační platformu. Ve studii provádíme základní kvantitativní výzkum facebookových profilů českých poslanců v období I/20112 až VI/2012 a detailní kvantitativní výzkum vybraných 10 profilů se zaměřením na komunikační diskurz. Sesbíraná data byla následně porovnána s vstupními předpoklady a hypotézami, které zahrnují zařazení jednotlivých poslanců na škále komunikující-nekomunikující, aktivní-neaktivní, popis a využívání tzv. komentářů na facebookových profilech a snahu o zpětnou vazbu vůči voličům. Ve studii se nicméně nepokoušíme o kompletní kvantitativní analýzu všech komunikačních metod všech českých poslanců v daném období, spíše o popsání trendů a vyzvižení některýchzákladních komunikačních strategií spojených s politickým marketingem a novými médií, především s online sociálními sítěmi typu Facebook. Studie se zaměřuje na to, zda a jakým způsobem využívají čeští poslanci Facebook jako komunikační platformu. Ve studii provádíme základní kvantitativní výzkum facebookových profilů českých poslanců v období I/20112 až VI/2012 a detailní kvantitativní výzkum vybraných 10 profilů se zaměřením na komunikační diskurz. Sesbíraná data byla následně porovnána s vstupními předpoklady a hypotézami, které zahrnují zařazení jednotlivých poslanců na škále komunikující-nekomunikující, aktivní-neaktivní, popis a využívání tzv. komentářů na facebookových profilech a snahu o zpětnou vazbu vůči voličům. Ve studii se nicméně nepokoušíme o kompletní kvantitativní analýzu všech komunikačních metod všech českých poslanců v daném období, spíše o popsání trendů a vyzvižení některýchzákladních komunikačních strategií spojených s politickým marketingem a novými médií, především s online sociálními sítěmi typu Facebook.
dcterms:title
Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku Facebook Communication of Czech Members of Parliament Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku
skos:prefLabel
Facebook Communication of Czech Members of Parliament Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku Komunikační strategie českých poslanců na Facebooku
skos:notation
RIV/61989592:15210/14:33150574!RIV15-MSM-15210___
n3:aktivita
n19:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n4:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n13:8830622
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
24722
n3:idVysledku
RIV/61989592:15210/14:33150574
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
parliament, social networks, active communication, creative feedback, political marketing, Facebook
n3:klicoveSlovo
n6:creative%20feedback n6:active%20communication n6:political%20marketing n6:social%20networks n6:parliament n6:Facebook
n3:kontrolniKodProRIV
[E79E9ACFC366]
n3:mistoKonaniAkce
Banská Bystrica (SK)
n3:mistoVydani
Banská Bystrica
n3:nazevZdroje
Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie
n3:obor
n18:AJ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2014
n3:tvurceVysledku
Polách, Vladimír
n3:typAkce
n20:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-09-06+02:00
s:numberOfPages
10
n21:hasPublisher
Vydavateĺstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici - BELIANUM EQUILIBRIA s.r.o.
n14:isbn
978-80-557-0731-0
n11:organizacniJednotka
15210