This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147197%21RIV14-MSM-15210___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147197%21RIV14-MSM-15210___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
V rámci projektu ESF OP VK CZ.1.07/1.2.00/14.0024 jsme na více než deseti základních a středních školách ze Zlínského, Olomouckého nebo Moravskoslezského kraje realizovali protipředsudkové workshopy naplňující obsah a cíle průřezového tématu RVP - multikulturní výchovy především, ale také osobnostní a sociální výchovy, výchovy k myšlení v evropských souvislostech apod. V průběhu našeho působení jsme se setkali s různými reakcemi žáků na jednotlivé aktivity, jednotlivé workshopy i celou sérii workshopů. Žáci poskytovali lektorům zpětnou vazbu jednak v průběhu realizace, jednak v závěru daného workshopu - a to buď ústně, nebo písemně. V příspěvku obecně shrneme výsledky i význam evaluace žáků, která byla nejen důležitým prostředkem při ověřování aktivit v rámci pilotní realizace a impulzem pro úpravy osnov workshopů i v dalších letech, ale také nezbytným motivačním činitelem (ať už pozitivním či negativním) pro lektory těchto workshopů. V rámci projektu ESF OP VK CZ.1.07/1.2.00/14.0024 jsme na více než deseti základních a středních školách ze Zlínského, Olomouckého nebo Moravskoslezského kraje realizovali protipředsudkové workshopy naplňující obsah a cíle průřezového tématu RVP - multikulturní výchovy především, ale také osobnostní a sociální výchovy, výchovy k myšlení v evropských souvislostech apod. V průběhu našeho působení jsme se setkali s různými reakcemi žáků na jednotlivé aktivity, jednotlivé workshopy i celou sérii workshopů. Žáci poskytovali lektorům zpětnou vazbu jednak v průběhu realizace, jednak v závěru daného workshopu - a to buď ústně, nebo písemně. V příspěvku obecně shrneme výsledky i význam evaluace žáků, která byla nejen důležitým prostředkem při ověřování aktivit v rámci pilotní realizace a impulzem pro úpravy osnov workshopů i v dalších letech, ale také nezbytným motivačním činitelem (ať už pozitivním či negativním) pro lektory těchto workshopů. Within the project ESF OP VK CZ.1.07/1.2.00/14.0024 we realized on more than 10 elementary and high schools in Zlínský, Olomoucký and Moravskoslezský region, the anti-prejudices workshops, fulfilling the content of cross-sectional topic RVP - multicultural education, but also the personal and social education, thinking education and european education etc. During the realization we encountered many different reaction of students on selected activities, selected workshops and the series of workshops. Students provided the lectors the feedback both during the realization and after the workshop, either orally, or in writing. We sum up in the article the meaning of evaluation of students, which was not only important instrument at realization of activities within the pilot realization and impuls for adjustment workshops in next years, but also an important motivational factor (positive or negative) for lectors of these workshops.
dcterms:title
Multikulturní workshopy očima žáků Multikulturní workshopy očima žáků Multicultural workshops throught the eyes of students
skos:prefLabel
Multicultural workshops throught the eyes of students Multikulturní workshopy očima žáků Multikulturní workshopy očima žáků
skos:notation
RIV/61989592:15210/13:33147197!RIV14-MSM-15210___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A15210
n3:aktivita
n19:O
n3:aktivity
O
n3:dodaniDat
n12:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n18:1069276
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n21:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
90068
n3:idVysledku
RIV/61989592:15210/13:33147197
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
multiculturalism, multicultural education, evaluation, anti-bias workshops
n3:klicoveSlovo
n6:multicultural%20education n6:multiculturalism n6:anti-bias%20workshops n6:evaluation
n3:kontrolniKodProRIV
[F516AE3DEC49]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Protipředsudkové vzdělávání v kontextu multikulturalismu
n3:obor
n4:AC
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n3:tvurceVysledku
Máčalová, Jana
n3:typAkce
n9:CST
n3:zahajeniAkce
2012-11-23+01:00
s:numberOfPages
6
n14:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n16:isbn
978-80-244-3413-1
n20:organizacniJednotka
15210