This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33144633%21RIV14-MSM-15210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33144633%21RIV14-MSM-15210___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek upozorňuje na možnosti aplikace dvou možných andragogických přístupů ke vzdělávání dospělých v organizačním prostředí. Zaměřuje se především na problematiku motivace ke vzdělávání ve firemním prostředí a na souvislosti motivace a efektivity vzdělávání. Vycházím ze základního strategického dokumentu České republiky, který rámcově vymezuje oblast dalšího odborného vzdělávání, které se týká dospělých jedinců. V příspěvku se zabývám možnostmi a přínosy, které při aplikaci jednoho či druhého přístupu může vedení organizace očekávat. The paper draws attention to the possibility of application of two possible andragogical approaches to adult learning in the organizational environment. It focuses primarily on the issue of motivation for learning in the corporate environment and the context of motivation and efficiency of education. I start from the basic strategic documents of the Czech Republic, which generally defines the area of vocational training, which covers adults. The paper deals with the possibilities and benefits that the application of one or the other approach may lead organizations to expect. Příspěvek upozorňuje na možnosti aplikace dvou možných andragogických přístupů ke vzdělávání dospělých v organizačním prostředí. Zaměřuje se především na problematiku motivace ke vzdělávání ve firemním prostředí a na souvislosti motivace a efektivity vzdělávání. Vycházím ze základního strategického dokumentu České republiky, který rámcově vymezuje oblast dalšího odborného vzdělávání, které se týká dospělých jedinců. V příspěvku se zabývám možnostmi a přínosy, které při aplikaci jednoho či druhého přístupu může vedení organizace očekávat.
dcterms:title
Rozhodování o motivaci k dalšímu odbornému vzdělávání podle paradigmat andragogiky Rozhodování o motivaci k dalšímu odbornému vzdělávání podle paradigmat andragogiky Deciding on the Motivation for Further Training Accosring to Paradigms of Adult Education
skos:prefLabel
Deciding on the Motivation for Further Training Accosring to Paradigms of Adult Education Rozhodování o motivaci k dalšímu odbornému vzdělávání podle paradigmat andragogiky Rozhodování o motivaci k dalšímu odbornému vzdělávání podle paradigmat andragogiky
skos:notation
RIV/61989592:15210/13:33144633!RIV14-MSM-15210___
n11:predkladatel
n17:orjk%3A15210
n3:aktivita
n18:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n5:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n15:2826984
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
103584
n3:idVysledku
RIV/61989592:15210/13:33144633
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
Motivation, efficiency education, adult education, socio-technical approach, communicative approach, further vocational training, lifelong learning, educational goal.
n3:klicoveSlovo
n10:socio-technical%20approach n10:adult%20education n10:lifelong%20learning n10:Motivation n10:educational%20goal. n10:efficiency%20education n10:communicative%20approach n10:further%20vocational%20training
n3:kontrolniKodProRIV
[0F290B016CCB]
n3:mistoKonaniAkce
Praha - Univerzita Jana Amose Komenského
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Vzdělávání dospělých - příležitosti a úskalí v globalizovaném světě
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2013
n3:tvurceVysledku
Gigalová, Veronika
n3:typAkce
n19:CST
n3:zahajeniAkce
2012-10-17+02:00
s:numberOfPages
9
n21:hasPublisher
Educa Service ve spolupráci s UJAK Praha
n20:isbn
978-80-87306-12-3
n7:organizacniJednotka
15210