This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33143961%21RIV14-MSM-15210___/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33143961%21RIV14-MSM-15210___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://konference.e-bezpeci.cz/
dcterms:description
Příspěvek uvádí dílčí výstupy výzkumu zaměřeného na prevalenci kyberšikany u studentů a a jejich psychickou kondici. V rámci kvantitativního přístupu byl realizován elektronický sběr dat. Bylo využito dotazníku vlastní konstrukce a dotazníku, který postihuje a hodnotí strukturu a dynamiku subjektivních prožitků a stavů. Výzkumný soubor tvořilo 516 studentů vybraných vysokých škol ČR. Výsledky poukazují, že 14,9 % studentů má osobní zkušenost s kyberšikanou. Analýza výsledků dotazníku SUPSO (u podsouboru uvádějící zkušenost s kyberšikanou) indikuje, že dochází ke statisticky signifikantnímu snížení osobní pohody a zároveň k významnému nárůstu impulzivity, diskomfortu, úzkosti, deprese a sklíčenosti. Příspěvek uvádí dílčí výstupy výzkumu zaměřeného na prevalenci kyberšikany u studentů a a jejich psychickou kondici. V rámci kvantitativního přístupu byl realizován elektronický sběr dat. Bylo využito dotazníku vlastní konstrukce a dotazníku, který postihuje a hodnotí strukturu a dynamiku subjektivních prožitků a stavů. Výzkumný soubor tvořilo 516 studentů vybraných vysokých škol ČR. Výsledky poukazují, že 14,9 % studentů má osobní zkušenost s kyberšikanou. Analýza výsledků dotazníku SUPSO (u podsouboru uvádějící zkušenost s kyberšikanou) indikuje, že dochází ke statisticky signifikantnímu snížení osobní pohody a zároveň k významnému nárůstu impulzivity, diskomfortu, úzkosti, deprese a sklíčenosti. The paper presents partial results of research focused on the prevalence of cyberbullying among students and their mental condition. In quantitative approach we used electronic data collection. We used a questionnaire of our own design and questionnaire, which captures and evaluates the structure and dynamic of subjective experiences and states. Research sample consisted of 516 students from selected universities of the Czech Republic. The results show that 14.9% of students had personal experience with cyberbullying. Analysis of the questionnaire results SUPSO (a subset indicating experience with cyberbullying) indicates that there is a statistically significant decrease of well-being as well as a significant increase in impulsivity, discomfort, anxiety, depression and sadness.
dcterms:title
Specifika kyberšikany u vysokoškolských studentů Specifics of cyberbullying among university students Specifika kyberšikany u vysokoškolských studentů
skos:prefLabel
Specifika kyberšikany u vysokoškolských studentů Specifika kyberšikany u vysokoškolských studentů Specifics of cyberbullying among university students
skos:notation
RIV/61989592:15210/13:33143961!RIV14-MSM-15210___
n9:predkladatel
n10:orjk%3A15210
n4:aktivita
n18:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n5:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n8:6831265 n8:7820984 n8:9203699 n8:3345491
n4:druhVysledku
n21:C
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
106929
n4:idVysledku
RIV/61989592:15210/13:33143961
n4:jazykVysledku
n13:cze
n4:klicovaSlova
Cyberbullying, on-line enviroment, questionnaire SUPSO, mental condition
n4:klicoveSlovo
n15:on-line%20enviroment n15:mental%20condition n15:questionnaire%20SUPSO n15:Cyberbullying
n4:kontrolniKodProRIV
[2FA457191D86]
n4:mistoVydani
Olomouc
n4:nazevZdroje
Rizika internetové komunikace v teorii a praxi
n4:obor
n16:AN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n4:pocetStranKnihy
188
n4:pocetTvurcuVysledku
4
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2013
n4:tvurceVysledku
Dobešová Cakirpaloglu, Simona Očenášková, Veronika Cakirpaloglu, Panajotis Šmahaj, Jan
s:numberOfPages
29
n6:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci. Pedagogická fakulta
n11:isbn
978-80-244-3571-8
n12:organizacniJednotka
15210