This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A10216349%21RIV11-MSM-15210___/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A10216349%21RIV11-MSM-15210___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
In training process for pedagogues, psychologists and similar fields, the interactive psychological training has its special priority. It is focused on the development of social skills and student's professional competences. University studies are still more about the theoretical preparation rather than the practical one. So it is obvious that students come into the practic reality not enough prepared for the work wit another people or for the work with themselves as well. It is clear that improving one's communicative skills, knowing one's limits and mainly knowing one's weak and stong sides, is the basic fot the quality work with people. This book is not only about the games and procedures for the work group but last but not least provides group leaders the understanding of the basis rules and patterns which are important for the group work. This book will be very useful for the practical preparation for group working. V přípravě pedagogů, psychologů a ostatních příbuzných oborů má interakční psychologický výcvik nezastupitelné místo. Orientuje se na rozvíjení sociálních dovedností i na prohlubování profesních kompetencí studentů. V rámci výuky na vysokých školách je většina času stále věnována spíše teoretické přípravě, která však nemá adekvátní praktický protipól. Stává se tak, že studenti odcházejí do praxe nedostatečně připraveni nejen na práci s lidmi, ale i se sebou samými. Přitom zlepšování komunikačních dovedností, poznávání vlastních hranic, možností a schopností a hlavně poznávání silných a slabých stránek a jejich přijímání je nezbytnou součástí kvalitní práce s lidmi. Tato kniha přináší nejen konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou, ale také vedoucím i členům skupiny umožňuje srozumitelnou formou pochopit základní pravidla a zákonitosti, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí. Pro praktickou přípravu bude tato kniha velmi užitečnou pomůckou. V přípravě pedagogů, psychologů a ostatních příbuzných oborů má interakční psychologický výcvik nezastupitelné místo. Orientuje se na rozvíjení sociálních dovedností i na prohlubování profesních kompetencí studentů. V rámci výuky na vysokých školách je většina času stále věnována spíše teoretické přípravě, která však nemá adekvátní praktický protipól. Stává se tak, že studenti odcházejí do praxe nedostatečně připraveni nejen na práci s lidmi, ale i se sebou samými. Přitom zlepšování komunikačních dovedností, poznávání vlastních hranic, možností a schopností a hlavně poznávání silných a slabých stránek a jejich přijímání je nezbytnou součástí kvalitní práce s lidmi. Tato kniha přináší nejen konkrétní hry a postupy pro práci se skupinou, ale také vedoucím i členům skupiny umožňuje srozumitelnou formou pochopit základní pravidla a zákonitosti, kterými se práce s výcvikovou skupinou řídí. Pro praktickou přípravu bude tato kniha velmi užitečnou pomůckou.
dcterms:title
Interactive psychological training Interakční psychologický výcvik Interakční psychologický výcvik
skos:prefLabel
Interakční psychologický výcvik Interakční psychologický výcvik Interactive psychological training
skos:notation
RIV/61989592:15210/11:10216349!RIV11-MSM-15210___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A15210
n6:aktivita
n11:S
n6:aktivity
S
n6:dodaniDat
n14:2011
n6:domaciTvurceVysledku
n15:7633807
n6:druhVysledku
n7:B
n6:duvernostUdaju
n17:S
n6:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
205288
n6:idVysledku
RIV/61989592:15210/11:10216349
n6:jazykVysledku
n20:cze
n6:klicovaSlova
self-knowledge; training group; Interactive psychological training
n6:klicoveSlovo
n9:self-knowledge n9:training%20group n9:Interactive%20psychological%20training
n6:kontrolniKodProRIV
[CA6575137F4C]
n6:mistoVydani
Praha
n6:nazevEdiceCisloSvazku
Psyché
n6:nazevZdroje
Interakční psychologický výcvik
n6:obor
n8:AN
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetStranKnihy
160
n6:pocetTvurcuVysledku
1
n6:rokUplatneniVysledku
n14:2011
n6:tvurceVysledku
Kolařík, Marek
s:numberOfPages
160
n10:hasPublisher
Grada
n5:isbn
978-80-247-2941-1
n19:organizacniJednotka
15210