This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10224640%21RIV12-MSM-15210___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10224640%21RIV12-MSM-15210___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
The paper deals with paratexts of the media product, which are formed for the purpose, to inform future recipient (the audience) on the primary text, provide instruction for the reception, entice and call potential reader (owner) of to the reception of the work or buy the physical object of media products (book , film, etc). Paratexts are the important elements that denote a possible reader the way of the interpretation and guide much his future receptive activities. Paratexts in the physical object of the media product and outside are the important aspects of the media communication, and significantly contribute to its formation. Příspěvek se zabývá paratexty mediálního produktu, jež jsou účelově vzniklé texty, informující budoucího příjemce (publikum) o primárním (autorském) sdělení, poskytují návod k recepci, lákají a vábí potenciálního recipienta (vlastníka) k recepci díla či koupi fyzického objektu mediálního produktu (knihy, filmu ap.). Vedle tzv. orientátorů, jež jsou přítomny v primárním sdělení, jsou paratexty důležitými prvky, jež naznačují příjemci možný průběh interpretace produktu a podstatně směrují jeho budoucí receptivní činnosti. Existence paratextů v rámci fyzického objektu mediálního produktu i mimo něj významně zaplňuje prostor mediální komunikace a výrazným způsobem se podílí na jejím utváření. Příspěvek se zabývá paratexty mediálního produktu, jež jsou účelově vzniklé texty, informující budoucího příjemce (publikum) o primárním (autorském) sdělení, poskytují návod k recepci, lákají a vábí potenciálního recipienta (vlastníka) k recepci díla či koupi fyzického objektu mediálního produktu (knihy, filmu ap.). Vedle tzv. orientátorů, jež jsou přítomny v primárním sdělení, jsou paratexty důležitými prvky, jež naznačují příjemci možný průběh interpretace produktu a podstatně směrují jeho budoucí receptivní činnosti. Existence paratextů v rámci fyzického objektu mediálního produktu i mimo něj významně zaplňuje prostor mediální komunikace a výrazným způsobem se podílí na jejím utváření.
dcterms:title
Paratextualizace a její role v mediální komunikaci. Paratextualization and function in the media communication Paratextualizace a její role v mediální komunikaci.
skos:prefLabel
Paratextualization and function in the media communication Paratextualizace a její role v mediální komunikaci. Paratextualizace a její role v mediální komunikaci.
skos:notation
RIV/61989592:15210/10:10224640!RIV12-MSM-15210___
n3:aktivita
n15:N
n3:aktivity
N
n3:dodaniDat
n12:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n8:4958381
n3:druhVysledku
n11:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
278104
n3:idVysledku
RIV/61989592:15210/10:10224640
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
paratextualization, book, paratext
n3:klicoveSlovo
n17:book n17:paratext n17:paratextualization
n3:kontrolniKodProRIV
[AC93AD24E655]
n3:mistoKonaniAkce
Smolenice
n3:mistoVydani
Trnava
n3:nazevZdroje
K problémom mediálnej komunikácie I. Aktuálne otázky mediálnej kultúry. Komunikačný diskurz. Audiovizuálna kreativita.
n3:obor
n4:AJ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2010
n3:tvurceVysledku
Müllerová, Lenka
n3:typAkce
n13:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-04-27+02:00
s:numberOfPages
10
n7:hasPublisher
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
n16:isbn
978-80-8105-187-6
n10:organizacniJednotka
15210