This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/statKonaniAkce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10218433%21RIV11-MSM-15210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10218433%21RIV11-MSM-15210___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Definování pojmu klima školy, které se ukazuje jako velmi komplexní konstrukt v mnoha ohledech vzdorující klasickým výzkumným postupům, není jednoduché. Při této příležitosti se studenti dozvěděli o metodě individualizovaných dotazníků pro školy a též o vhodnosti využití smíšených (tzv. mixed-methods) výzkumných designech. Diskuse se také zaměřila na pedagogickou práci a intervence, které jsou založené na vědeckých důkazech a které se rozvíjejí po vzoru medicíny. Definování pojmu klima školy, které se ukazuje jako velmi komplexní konstrukt v mnoha ohledech vzdorující klasickým výzkumným postupům, není jednoduché. Při této příležitosti se studenti dozvěděli o metodě individualizovaných dotazníků pro školy a též o vhodnosti využití smíšených (tzv. mixed-methods) výzkumných designech. Diskuse se také zaměřila na pedagogickou práci a intervence, které jsou založené na vědeckých důkazech a které se rozvíjejí po vzoru medicíny. Defining the school climate concept, which appears as a very complex construct in many ways defying conventional research methods, is not easy. On this occasion, the postgraduates learned about the method of individualized questionnaires for schools and also on the appropriateness of so-called Mixed-methods research designs. The discussion also focused on educational work and intervention that are based on scientific evidence and are developed following an example of medicine.
dcterms:title
School climate - a social construct, its problematic measurement and evidence-based psychology (prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc.) Klima školy - sociální konstrukt a problémy s jeho měřením a psychologie založená na důkazech (evidence-based psychology) (lektor: prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc.) Klima školy - sociální konstrukt a problémy s jeho měřením a psychologie založená na důkazech (evidence-based psychology) (lektor: prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc.)
skos:prefLabel
Klima školy - sociální konstrukt a problémy s jeho měřením a psychologie založená na důkazech (evidence-based psychology) (lektor: prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc.) School climate - a social construct, its problematic measurement and evidence-based psychology (prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc.) Klima školy - sociální konstrukt a problémy s jeho měřením a psychologie založená na důkazech (evidence-based psychology) (lektor: prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc.)
skos:notation
RIV/61989592:15210/10:10218433!RIV11-MSM-15210___
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(EE2.3.09.0206)
n3:dodaniDat
n6:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n5:2990083 n5:3517098 n5:8909199
n3:druhVysledku
n14:W
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
266462
n3:idVysledku
RIV/61989592:15210/10:10218433
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
Mixed-methods research designs; school climate; educational psychology
n3:klicoveSlovo
n4:educational%20psychology n4:school%20climate n4:Mixed-methods%20research%20designs
n3:kontrolniKodProRIV
[F5FC67D37B2B]
n3:mistoKonaniAkce
Olomouc
n3:obor
n18:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:pocetUcastnikuAkce
14
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:projekt
n19:EE2.3.09.0206
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2010
n3:statKonaniAkce
n10:CZ
n3:tvurceVysledku
Charvát, Miroslav Řehan, Vladimír Dolejš, Martin
n3:typAkce
n13:CST
n3:ukonceniAkce
2010-11-04+01:00
n3:zahajeniAkce
2010-11-04+01:00
n17:organizacniJednotka
15210