This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A33116314%21RIV12-MSM-15210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A33116314%21RIV12-MSM-15210___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Cílem představení disciplíny Vývoj andragogického myšlení je získání orientačního vhledu do stěžejních myšlenek (teorií) o vzdělávání dospělých a jeho praxe, které předcházely současný diskurz andragogiky. Znalost historie andragických teorií, které se postupně rozvíjeli již od starověku, napomáhá lépe porozumět nejenom současnému andragogickému diskurzu, ale i procesu legitimizace andragogiky jako vědy. Toto vědění navíc přispívá k pochopení dalších andragogických disciplín, především Obecné andragogiky a Vzdělávacích strategií. Cílem představení disciplíny Vývoj andragogického myšlení je získání orientačního vhledu do stěžejních myšlenek (teorií) o vzdělávání dospělých a jeho praxe, které předcházely současný diskurz andragogiky. Znalost historie andragických teorií, které se postupně rozvíjeli již od starověku, napomáhá lépe porozumět nejenom současnému andragogickému diskurzu, ale i procesu legitimizace andragogiky jako vědy. Toto vědění navíc přispívá k pochopení dalších andragogických disciplín, především Obecné andragogiky a Vzdělávacích strategií. The aim of exposition of History of Andragogical Theories discipline is in introducing main ideas on adult education and its practice that predates contemporary discourse of andragogy. Knowledge of history of andragogical theories that unfolds from ancient times of human evolution helps to understand better not only the present discourse of andragogy, but also the process of legitimization of andragogy as a science. Moreover it supports the understanding of other andragogical disciplines, especially General Andragogy and Educational Strategies.
dcterms:title
Vývoj andragogického myšlení. Vývoj andragogického myšlení. History of Andragogical Theories
skos:prefLabel
Vývoj andragogického myšlení. History of Andragogical Theories Vývoj andragogického myšlení.
skos:notation
RIV/61989592:15210/09:33116314!RIV12-MSM-15210___
n4:aktivita
n15:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n11:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n10:1464531
n4:druhVysledku
n17:C
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
351105
n4:idVysledku
RIV/61989592:15210/09:33116314
n4:jazykVysledku
n6:cze
n4:klicovaSlova
Andragogy, adult aducation, history, andragogical theories.
n4:klicoveSlovo
n16:andragogical%20theories. n16:adult%20aducation n16:Andragogy n16:history
n4:kontrolniKodProRIV
[014A608A1229]
n4:mistoVydani
Olomouc
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Sociologie a andragogika
n4:obor
n13:AB
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
502
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2009
n4:tvurceVysledku
Veselský, Pavel
s:numberOfPages
5
n9:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n18:isbn
978-80-244-2319-7
n14:organizacniJednotka
15210