This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15110%2F10%3A10212785%21RIV11-MSM-15110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15110%2F10%3A10212785%21RIV11-MSM-15110___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Pojem e-learning má několik významů, ale nejvýstižnější je definice akcentující pedagogickou stránku, podle které e-learning charakterizujeme jako vzdělávací proces spojený s počítači a informačními a komunikačními technologiemi (ICT). Probíhá zde vzdělávání za účelem dosažení vzdělávacích cílů dle Bloomovy taxonomie (znalost, pochopení, aplikace, analýza, syntéza, evaluace). Přestože výhody této nové formy vzdělávání již začínají ve výce mnoha disciplín převažovat, jsou naopak obory, kde paralelně musí probíhat i klasický způsob výuky. K těmto oborům patří i zubní lékařství. Zavedením e-learningu do klasické prezenční výuky plánujeme zvýšit přístup ke vzdělání a zajistit co nejlepší kvalitu vzdělávání studentů zubního lékařství. Conception of e-learning has several definitions, but the most concise is definition accentuated a pedagogical aspect according which e-learning is characterized as educational process associated with computers and Information and Communication Technologies (ICT). Such education is realized for achieving educational goals according Bloom's taxonomy (knowledge, understanding, application, analysis, synthesis, evaluation). In spite of the fact that the benefits of this new form of teaching are prevailed over, the specialities are existed which require the classical form of teaching. Dentistry belongs to these specialities. The introduction of e-learning into the classical form of teaching is planned to increase the admission to the professional relevant informations and to provide the optimal level of dentistry students education. Pojem e-learning má několik významů, ale nejvýstižnější je definice akcentující pedagogickou stránku, podle které e-learning charakterizujeme jako vzdělávací proces spojený s počítači a informačními a komunikačními technologiemi (ICT). Probíhá zde vzdělávání za účelem dosažení vzdělávacích cílů dle Bloomovy taxonomie (znalost, pochopení, aplikace, analýza, syntéza, evaluace). Přestože výhody této nové formy vzdělávání již začínají ve výce mnoha disciplín převažovat, jsou naopak obory, kde paralelně musí probíhat i klasický způsob výuky. K těmto oborům patří i zubní lékařství. Zavedením e-learningu do klasické prezenční výuky plánujeme zvýšit přístup ke vzdělání a zajistit co nejlepší kvalitu vzdělávání studentů zubního lékařství.
dcterms:title
E-learning ve výuce na Klinice zubního lékařství LF UP v Olomouci E-learning ve výuce na Klinice zubního lékařství LF UP v Olomouci E-learning in EDucation at Dental Clinik of LF UP, Olomouc
skos:prefLabel
E-learning ve výuce na Klinice zubního lékařství LF UP v Olomouci E-learning ve výuce na Klinice zubního lékařství LF UP v Olomouci E-learning in EDucation at Dental Clinik of LF UP, Olomouc
skos:notation
RIV/61989592:15110/10:10212785!RIV11-MSM-15110___
n3:aktivita
n5:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
6
n3:dodaniDat
n12:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4435125 n11:8012970
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
256639
n3:idVysledku
RIV/61989592:15110/10:10212785
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
multimedial methods of study; web-based training; blended e-learning; distance learning; full-time study; definition of e-learning; E-learning
n3:klicoveSlovo
n4:web-based%20training n4:E-learning n4:definition%20of%20e-learning n4:blended%20e-learning n4:full-time%20study n4:multimedial%20methods%20of%20study n4:distance%20learning
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[D7BF1C1638F4]
n3:nazevZdroje
Praktické zubní lékařství
n3:obor
n9:FF
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2010
n3:svazekPeriodika
58
n3:tvurceVysledku
Harvan, Ľuboš Stejskalová, Jitka
s:issn
0032-6720
s:numberOfPages
3
n14:organizacniJednotka
15110