This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15110%2F09%3A10224311%21RIV12-MSM-15110___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15110%2F09%3A10224311%21RIV12-MSM-15110___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Tato teoretická studie se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních, rolí marketingu ve zdravotnické organizaci a potřebě jeho konkrétního zacílení vycházející právě z této specifikace. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezení marketingových možností dané organizace působící v této oblasti a vychází ze stěžejní role pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka. Taktéž pak navrhuje oblasti marketingového působení. This theoretical study deals with specifics of products provided in health care institutions and points out the role of marketing in such an organization and the need of its concrete targeting arising from this specification. It also analyses and points out the fundamental role of a patient as a final satisfied customer. It also suggests areas of marketing influence. Tato teoretická studie se zabývá specifikací produktů poskytovaných ve zdravotnických zařízeních, rolí marketingu ve zdravotnické organizaci a potřebě jeho konkrétního zacílení vycházející právě z této specifikace. Rozebírá a taktéž poukazuje na omezení marketingových možností dané organizace působící v této oblasti a vychází ze stěžejní role pacienta jakožto finálního spokojeného zákazníka. Taktéž pak navrhuje oblasti marketingového působení.
dcterms:title
Specifika produktu ve zdravotnictví z hlediska marketingu Specifika produktu ve zdravotnictví z hlediska marketingu Specifics of a product in health care from marketing point of view
skos:prefLabel
Specifics of a product in health care from marketing point of view Specifika produktu ve zdravotnictví z hlediska marketingu Specifika produktu ve zdravotnictví z hlediska marketingu
skos:notation
RIV/61989592:15110/09:10224311!RIV12-MSM-15110___
n3:aktivita
n11:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n5:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n14:4556046
n3:druhVysledku
n12:J
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
342853
n3:idVysledku
RIV/61989592:15110/09:10224311
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
C-mix; patient; health care; specifics; product
n3:klicoveSlovo
n6:C-mix n6:patient n6:product n6:specifics n6:health%20care
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[FAE54734F3C7]
n3:nazevZdroje
Profese on-line
n3:obor
n8:FQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2009
n3:svazekPeriodika
2
n3:tvurceVysledku
Bellová, Jana
s:issn
1803-4330
s:numberOfPages
12
n9:organizacniJednotka
15110