This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15110%2F06%3A10224946%21RIV12-MSM-15110___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15110%2F06%3A10224946%21RIV12-MSM-15110___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Celostní přístup spolu s proaktivním přístupem je žádoucí aplikovat i ve vyučovacím procesu. Základním principem tohoto přístupu je vnímání studenta z pohledu jeho složek zdraví (zdraví fyzické, mentální, sociální,emocionální, seberealizační, spirituální), které má učitel rozvíjet. Má promyšleně volit různé učební metody s cílem co nejvíce naučit (proaktivní přístup). Současně si uvědomovat, jak volbou metody ovlivní určitou složku zdraví. Tedy snažit se, aby ve své výuce ovlivňoval všechny složky zdraví studenta. Both complex approach and pro-active approach are necessarily to be applied in the education process. The basic principle of this approach is that the teacher treste his student with regard to student?s individual health aspects (his physical, mental, social,emotional, self-fulfillment-based and spiritual health) that he has to develop. He has to make a careful choice of various teaching methods so as to provide his student the best possible education (pro-active approach). At the same time, the teacher has to be minded of the fact that he can influence a specific health aspect of his student by choosing the appropriate method. Thus, dutiny the teaching process, the trachet has to make the effort to influence all health aspects of his students. Celostní přístup spolu s proaktivním přístupem je žádoucí aplikovat i ve vyučovacím procesu. Základním principem tohoto přístupu je vnímání studenta z pohledu jeho složek zdraví (zdraví fyzické, mentální, sociální,emocionální, seberealizační, spirituální), které má učitel rozvíjet. Má promyšleně volit různé učební metody s cílem co nejvíce naučit (proaktivní přístup). Současně si uvědomovat, jak volbou metody ovlivní určitou složku zdraví. Tedy snažit se, aby ve své výuce ovlivňoval všechny složky zdraví studenta.
dcterms:title
Celostní a proaktivní přístup k výuce A holistic and proactive approach to teaching Celostní a proaktivní přístup k výuce
skos:prefLabel
Celostní a proaktivní přístup k výuce A holistic and proactive approach to teaching Celostní a proaktivní přístup k výuce
skos:notation
RIV/61989592:15110/06:10224946!RIV12-MSM-15110___
n3:aktivita
n15:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n10:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n4:8810443
n3:druhVysledku
n13:J
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
467941
n3:idVysledku
RIV/61989592:15110/06:10224946
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
teaching pyramid; health aspects; complex approach
n3:klicoveSlovo
n8:teaching%20pyramid n8:health%20aspects n8:complex%20approach
n3:kodStatuVydavatele
SK - Slovenská republika
n3:kontrolniKodProRIV
[FD3A730DE271]
n3:nazevZdroje
Forum scientiae et sapientiae
n3:obor
n17:FQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2006
n3:svazekPeriodika
13
n3:tvurceVysledku
Králová, Jaroslava
s:issn
1335-566X
s:numberOfPages
2
n16:organizacniJednotka
15110