This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27720%2F13%3A86093477%21RIV15-MSM-27720___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27720%2F13%3A86093477%21RIV15-MSM-27720___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Vysokoškolský učitel, vyučující předmět ,,Elektrárny“, by měl adekvátně pedagogicky působit nejen na vysokoškoláky ve věku 18-25 let, ale také na „dospělé“ frekventanty v kombinované formě studia. K optimálnímu pedagogickému výkonu proto potřebuje přiměřenou úroveň psycho-didaktické kompetence, jejíž součástí jsou příslušné vědomosti, dovednosti, ale také cit pro výběr a využívání výukových prostředků. Jak vidí reálné využívání některých výukových prostředků v uvedeném předmětu vysokoškoláci denní formy studia, jsme zjišťovali prostřednictvím dotazníku. Vysokoškolský učitel, vyučující předmět ,,Elektrárny“, by měl adekvátně pedagogicky působit nejen na vysokoškoláky ve věku 18-25 let, ale také na „dospělé“ frekventanty v kombinované formě studia. K optimálnímu pedagogickému výkonu proto potřebuje přiměřenou úroveň psycho-didaktické kompetence, jejíž součástí jsou příslušné vědomosti, dovednosti, ale také cit pro výběr a využívání výukových prostředků. Jak vidí reálné využívání některých výukových prostředků v uvedeném předmětu vysokoškoláci denní formy studia, jsme zjišťovali prostřednictvím dotazníku. A university teacher of subject Power Plants should be adequately prepared to operate not only on teaching university students aged 18-25 years, but also for adult students in the distant form of study. For the optimal pedagogical performance he needs to have a reasonable level of psycho-didactic competence, which includes knowledge, skills and flair for the selection and use of teaching aids. How the university students of full-time study perceive the real use of some teaching devices in the stated subject was investigated through a questionnaire.
dcterms:title
Psycho-didaktická kompetence vysokoškolského učitele předmětu elektrárny Psycho-didactic competencies of university teacher of subject power station Psycho-didaktická kompetence vysokoškolského učitele předmětu elektrárny
skos:prefLabel
Psycho-didaktická kompetence vysokoškolského učitele předmětu elektrárny Psycho-didaktická kompetence vysokoškolského učitele předmětu elektrárny Psycho-didactic competencies of university teacher of subject power station
skos:notation
RIV/61989100:27720/13:86093477!RIV15-MSM-27720___
n4:aktivita
n11:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n12:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n18:5637597
n4:druhVysledku
n16:D
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
100887
n4:idVysledku
RIV/61989100:27720/13:86093477
n4:jazykVysledku
n20:cze
n4:klicovaSlova
university teacher, psycho-didactic competency, means of teaching, forms of teaching, teaching methods, learning objects
n4:klicoveSlovo
n5:teaching%20methods n5:forms%20of%20teaching n5:means%20of%20teaching n5:learning%20objects n5:university%20teacher n5:psycho-didactic%20competency
n4:kontrolniKodProRIV
[C2C0193453DE]
n4:mistoKonaniAkce
Moravská Třebová
n4:mistoVydani
Pardubice
n4:nazevZdroje
SEKEL 2013 : mezinárodní konference učitelů elektrotechniky : sborník příspěvků z konference : Moravská Třebová, Mladějov na Moravě, Česká Třebová, 10.-12. září 2013
n4:obor
n8:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n4:tvurceVysledku
Slíva, Ladislav Miklošíková, Miroslava
n4:typAkce
n14:EUR
n4:zahajeniAkce
2013-09-10+02:00
s:numberOfPages
6
n13:hasPublisher
Univerzita Pardubice
n3:isbn
978-80-7395-625-7
n19:organizacniJednotka
27720