This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27620%2F13%3A86087308%21RIV14-MSM-27620___/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27620%2F13%3A86087308%21RIV14-MSM-27620___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Chování, kdy člověk ví, co má dělat i jak to má dělat, do jisté míry to dělat může, ale nedělá, se nazývá prokrastinace. Zvláště u vysokoškoláků může vést toto chování ke zvýšení stresu při studiu, někdy i k rezignaci na samotné studium. Článek popisuje některé motivy, vedoucí k vyhýbavému chování v plnění vysokoškolských úkolů a povinností. Zmiňuje motivační teorie, které mohou objasnit prokrastinační chování. Chování, kdy člověk ví, co má dělat i jak to má dělat, do jisté míry to dělat může, ale nedělá, se nazývá prokrastinace. Zvláště u vysokoškoláků může vést toto chování ke zvýšení stresu při studiu, někdy i k rezignaci na samotné studium. Článek popisuje některé motivy, vedoucí k vyhýbavému chování v plnění vysokoškolských úkolů a povinností. Zmiňuje motivační teorie, které mohou objasnit prokrastinační chování. Procrastination is a behaviour, when an individual knows what to do and how to do it, and to a certain extent is able to do it, but still does not act. Especially with university students, such behaviour can lead to increased stress and even to resignation on studying itself. The article describes some of the motivations leading to evasive behaviour in performing university studies’ tasks and duties. Motivation theories that can explain the procrastination behaviour are also mentioned.
dcterms:title
Motivace a prokrastinace Motivace a prokrastinace Motivation and Procrastination
skos:prefLabel
Motivace a prokrastinace Motivation and Procrastination Motivace a prokrastinace
skos:notation
RIV/61989100:27620/13:86087308!RIV14-MSM-27620___
n18:predkladatel
n19:orjk%3A27620
n4:aktivita
n14:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n9:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n16:8311250
n4:druhVysledku
n5:C
n4:duvernostUdaju
n13:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
89640
n4:idVysledku
RIV/61989100:27620/13:86087308
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
Procrastination, motivation, creativity, expectancy theory, temporal motivation theory
n4:klicoveSlovo
n10:temporal%20motivation%20theory n10:expectancy%20theory n10:motivation n10:Procrastination n10:creativity
n4:kontrolniKodProRIV
[F533006B323E]
n4:mistoVydani
Prešov
n4:nazevZdroje
Sociálne javy v kultúrnom a osobnostnom kontexte
n4:obor
n11:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
347
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2013
n4:tvurceVysledku
Matochová, Jana
s:numberOfPages
6
n8:hasPublisher
Prešovská univerzita
n20:isbn
978-80-8165-014-7
n7:organizacniJednotka
27620