This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A10225245%21RIV12-MSM-27510___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A10225245%21RIV12-MSM-27510___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The first part of the paper is dedicated to the description of examined websites and data definition which are analyzed in application part. The main content of this paper is analysis and following discussion of made online marketing communication activities effect on website traffic in selected period. The effect is demonstrated by using correlation coefficients, ANOVA, regression analysis. In the end of this paper are summarized the most important knowledge of the analysis. První část příspěvku se věnuje popisu zkoumaných internetových stránek a vymezení dat, která jsou analyzována v aplikační části. Hlavním obsahem tohoto příspěvku je analýza a následná diskuse nad vlivem uskutečněných online marketingových komunikačních aktivit na návštěvnost webových stránek za vybrané časové období. Pro prokázání vlivu jsou využívány zejména korelační koeficienty, Anova, pro stanovení míry vlivu je pak využita regresní analýza. V závěru příspěvku jsou stručně shrnuty nejdůležitější poznatky z provedené analýzy. První část příspěvku se věnuje popisu zkoumaných internetových stránek a vymezení dat, která jsou analyzována v aplikační části. Hlavním obsahem tohoto příspěvku je analýza a následná diskuse nad vlivem uskutečněných online marketingových komunikačních aktivit na návštěvnost webových stránek za vybrané časové období. Pro prokázání vlivu jsou využívány zejména korelační koeficienty, Anova, pro stanovení míry vlivu je pak využita regresní analýza. V závěru příspěvku jsou stručně shrnuty nejdůležitější poznatky z provedené analýzy.
dcterms:title
Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek The Analysis of the Influence of Online Marketing Communication on Website Traffic Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek
skos:prefLabel
Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek The Analysis of the Influence of Online Marketing Communication on Website Traffic Analýza vlivu online marketingové komunikace na návštěvnost internetových stránek
skos:notation
RIV/61989100:27510/11:10225245!RIV12-MSM-27510___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A27510
n4:aktivita
n6:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n8:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n13:5074770
n4:druhVysledku
n21:D
n4:duvernostUdaju
n14:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
186140
n4:idVysledku
RIV/61989100:27510/11:10225245
n4:jazykVysledku
n19:cze
n4:klicovaSlova
Website Traffic Measurement, Google Analytics, Online Marketing Communication, Social Network Marketing, Pearson´s Correlation Coefficient, ANOVA, Linear Regression.
n4:klicoveSlovo
n12:ANOVA n12:Linear%20Regression. n12:Website%20Traffic%20Measurement n12:Pearson%C2%B4s%20Correlation%20Coefficient n12:Google%20Analytics n12:Social%20Network%20Marketing n12:Online%20Marketing%20Communication
n4:kontrolniKodProRIV
[86592F626EC6]
n4:mistoKonaniAkce
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
n4:mistoVydani
Ostrava
n4:nazevZdroje
MEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International Conference
n4:obor
n10:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2011
n4:tvurceVysledku
Hoďáková, Martina
n4:typAkce
n20:EUR
n4:zahajeniAkce
2011-02-02+01:00
s:numberOfPages
10
n15:hasPublisher
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
n9:isbn
978-80-248-2372-0
n3:organizacniJednotka
27510