This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A86076789%21RIV11-MSM-27510___/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A86076789%21RIV11-MSM-27510___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek se zabývá hledáním odpovědi na otázku, jak zajistit komerční úspěch inovačních řešení. Vychází z předpokladu, že inovace jsou pro podnikatelskou činnost nezbytné a lze je charakterizovat jako podnikatelský fenomén. V následujících kapitolách se článek zaměřuje na problém vzniku a následné komercializace inovací. Jedním z možných řešení je konvergence působení podnikatelských subjektů a nepodnikatelských organizací. Toto partnerství je v článku pojmenováno jako inovační aliance. Následně jsou rozebrány hlavní zásady a rysy fungování spolupráce v rámci inovačních aliancí. Závěrečná kapitola se zabývá procesem, který vede k úspěšnému uvedení inovace na trh. Článek se zabývá hledáním odpovědi na otázku, jak zajistit komerční úspěch inovačních řešení. Vychází z předpokladu, že inovace jsou pro podnikatelskou činnost nezbytné a lze je charakterizovat jako podnikatelský fenomén. V následujících kapitolách se článek zaměřuje na problém vzniku a následné komercializace inovací. Jedním z možných řešení je konvergence působení podnikatelských subjektů a nepodnikatelských organizací. Toto partnerství je v článku pojmenováno jako inovační aliance. Následně jsou rozebrány hlavní zásady a rysy fungování spolupráce v rámci inovačních aliancí. Závěrečná kapitola se zabývá procesem, který vede k úspěšnému uvedení inovace na trh. The paper deals with finding the answer to the question, how to ensure commerce success of innovative solutions. It assumes that innovations are essential for entrepreneurial activity and can be described as entrepreneurial phenomena. In following chapters the paper focuses on the problem of creation and commercialization of innovations. The strategic alliance as the convergence of entrepreneurial and non-entrepreneurial organization's activities is one of the possible solutions. The paper calls this partnership the innovative alliance. In the following chapter main principles and characteristics of functioning of the innovative alliances are explained. The last part deals with the process that leads to successful innovation's introduction to the market.
dcterms:title
Možnosti efektivního využití výsledků vědy a výzkumu v podnikatelské praxi Possibilites of effective utilization of research and development outcomes in entrepreneurial practice Možnosti efektivního využití výsledků vědy a výzkumu v podnikatelské praxi
skos:prefLabel
Možnosti efektivního využití výsledků vědy a výzkumu v podnikatelské praxi Possibilites of effective utilization of research and development outcomes in entrepreneurial practice Možnosti efektivního využití výsledků vědy a výzkumu v podnikatelské praxi
skos:notation
RIV/61989100:27510/10:86076789!RIV11-MSM-27510___
n4:aktivita
n14:V
n4:aktivity
V
n4:cisloPeriodika
2
n4:dodaniDat
n9:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n13:6845924 n13:9936114
n4:druhVysledku
n12:J
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
272796
n4:idVysledku
RIV/61989100:27510/10:86076789
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
Innovation, commercialization, strategic alliance, innovative alliance, science and research institutes
n4:klicoveSlovo
n7:commercialization n7:strategic%20alliance n7:science%20and%20research%20institutes n7:innovative%20alliance n7:Innovation
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[B30178AEFD66]
n4:nazevZdroje
Ekonomika - Management - Inovace
n4:obor
n15:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2010
n4:svazekPeriodika
2
n4:tvurceVysledku
Franek, Jiří Grublová, Eva
s:issn
1804-1299
s:numberOfPages
12
n5:organizacniJednotka
27510