This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00018492%21RIV09-MSM-27510___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00018492%21RIV09-MSM-27510___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM). Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM). Monograph presents results of project GAČR in years from 2005-2007. Monograph summarizes in brief theoretical knowledge about principle marketing of relationship and dedicates special attention to customer relationship management (CRM).
dcterms:title
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití Methodology of relationship marketing and its position within strategic marketing and customer relationship management (CRM) - practical usage.
skos:prefLabel
Methodology of relationship marketing and its position within strategic marketing and customer relationship management (CRM) - practical usage. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití
skos:notation
RIV/61989100:27510/07:00018492!RIV09-MSM-27510___
n4:aktivita
n12:S n12:P
n4:aktivity
P(GA402/05/0140), S
n4:dodaniDat
n9:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n6:3752674 n6:2418770
n4:druhVysledku
n7:C
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
433449
n4:idVysledku
RIV/61989100:27510/07:00018492
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
Traditional marketing (transaction); relational marketing; CRM; strategically marketing; science management; quality management; stream of social responsibility
n4:klicoveSlovo
n8:quality%20management n8:CRM n8:strategically%20marketing n8:stream%20of%20social%20responsibility n8:science%20management n8:relational%20marketing n8:Traditional%20marketing%20%28transaction%29
n4:kontrolniKodProRIV
[E92119A7ACDF]
n4:mistoVydani
Karviná
n4:nazevZdroje
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) ? praktické využití
n4:obor
n16:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetStranKnihy
250
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n15:GA402%2F05%2F0140
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n4:tvurceVysledku
Svobodová, Hana Kauerová, Lenka
s:numberOfPages
102
n19:hasPublisher
Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
n10:isbn
978-80-7248-451-5
n14:organizacniJednotka
27510